Remko .me Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Ik heb twee foto's als bijlagen... Mijn deur viel niet goed in het slot, maar nu lijkt de hoogte een paar millimeter te verschillen. Ik heb het euvel van dat de deur niet goed dicht viel, laten verhelpen maar nu zit er dus hoogte verschil. Dit zie ik nu beter doordat het RVS erop zit. Zouden jullie hier iets aan laten doen of negeren? En onder mijn bumperbeschermfolie zitten nog steeds bubbels, dit wordt al iets minder maar blijft dit? Quote
lausbub Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 zou dit zeker niet pikken met de deur. dit moet netjes op elkaar aansluiten. en de folie , als het goed is trekt het helemaal weg , of er moeten zulke grote lucht bellen onder zitten. Quote
Smart Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 a. deur niet accepteren b. bumperbeschermfolie met de punt van een naaldje in het midden van de blaas de lucht eruit drukken. Het gaatje zie je niet meer. Quote
Fresno Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Sluit me aan bij mijn voorgangers. Hoort bij een goede afwerking! Quote
lausbub Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 a. deur niet accepterenb. bumperbeschermfolie met de punt van een naaldje in het midden van de blaas de lucht eruit drukken. Het gaatje zie je niet meer. zou ik niet doen. zou daar dan ook mee terug naar de dealer gaan , laten hun het lekker oplossen . je hebt er toch voor betaald. Quote
Remko .me Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 (edited) Bedankt voor het advies... hoe zou het moeten zitten...? Dus deur volledig in rechte lijn he? Probleem: deur passagierskant Omschrijving: De deur bij passagierskant zit niet in Edited May 2, 2010 by Chrones Quote
Smart Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 zou ik niet doen.zou daar dan ook mee terug naar de dealer gaan , laten hun het lekker oplossen . je hebt er toch voor betaald. Heb je ook wel gelijk in Marcel. Quote
Remko .me Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 Nou iedergeval bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ga er gewoon mee terug... no big deal lijkt me.. Quote
Recommended Posts