Jump to content

Nieuwe Cee'd SW 1.6 CRDi 115 ISG

Recommended Posts

Hoi,na elf jaar en 210.000 km in een opel astra break TD hebben we verleden week de nieuwe Ceed' SW 1.6 CRDi 115 ISG besteld in de EX uitvoering,kleur Piston Grey. We wonen in belgie dus uiteraard voor de diesel gegaan.

Proefgereden in de 90 PK,maar gekozen voor de 115 PK wegens het kleine prijsverschil. Zal een heel verschil zijn met onze astra van 75 PK:-P:-P

Levertijd volgens de dealer een drietal weekjes want de auto zou in voorraad zijn bij de invoerder.

We zijn benieuwd,en houden jullie op de hoogte van de eerste kilometers als we de auto hebben.:-)

Hallo Pat,

Allereerst van harte welkom op het KIA club forum.

Ten tweede van harte gefeliciteerd met de aankoop van de SW. Het zal je zeker bevalen. Ik rijd al meer dan 63.000km met de 1.6 CRDI 115pk en ben zeer tevreden.

Guest GreyGriffin

Hallo Pat,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW. Nog even een paar weken geduld, dan horen we graag hoe de nieuwe auto bevalt.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

• 4 weeks later...

Zaterdag is het zover en kunnen we onze nieuwe Cee'd SW ophalen,afgelopen zaterdag de papieren gaan halen en de auto al eens kunnen bekijken. We zijn benieuwd naar de eerste rijervaring. Foto's zullen we uploaden na de eerste KM's.

Zaterdag is het zover en kunnen we onze nieuwe Cee'd SW ophalen,afgelopen zaterdag de papieren gaan halen en de auto al eens kunnen bekijken. We zijn benieuwd naar de eerste rijervaring. Foto's zullen we uploaden na de eerste KM's.

Veel plezier vandaag, ik wens U veel veilige kilometers.

en dat hij net zo goed zal bevallen als mijn cee'd Sw in piston grey :lol:.

Gisteren was het dan zover en zijn we onze nieuwe cee'd SW gaan ophalen,hij stond nog netjes in de showroom toon we aankwamen. Na de nodige uitleg konden we dan de showroom uitrijden voor de eerste rit.... :-P Het was even wennen,maar wat een fantastische wagen,wat een verschil met onze Opel astra break uit 1999. En wat een luxe,voor de eerste maal maken we kennis met airco,electrische ramen,cruise control en nog zoveel andere snufjes. En wat een ruimte binnenin,plaats genoeg voor de benen en zelfs op de achterbank kan je bijna de benen strekken. En dan het rijden zelf,heel wat meer power dan de astra en een motor die je amper hoort. De wagen stuurt ook veel directer dan de astra.Op het eind van de dag stonden er 165 zalige kilometers op de teller. We weten het nu wel zeker,we hebben een prima keuze gemaakt, en kunnen de cee'd SW aan iedereen aanbevelen.

Foto0017.jpg

Dat ziet er mooi uit Pat. Gefeliciteerd!

Plezierige maar vooral veilige km's toegewenst! Dat gaat wel lukken, vermoed ik.

De foto's zijn alleen iets te groot....., misschien iets verkleinen? Ik heb nl. nog geen 24 inch laptop tot mijn beschikking...hahahahaha!

@Pat,

Van harte gefeliciteerd. Zo te zien is dochterlief erg tevreden met haar nieuwe ride :)

Wil je inderdaad even kijken de foto's iets te verkleinen? 900 x 900 is groot genoeg.

@Pat,

Van harte gefeliciteerd. Zo te zien is dochterlief erg tevreden met haar nieuwe ride :)

Wil je inderdaad even kijken de foto's iets te verkleinen? 900 x 900 is groot genoeg.

Niet alleen de dochter.......:lol::lol:

Orginele foto's verkleind en 3 nieuwe foto's toegevoegd,ja we krijgen er maar niet genoeg van.

Btw, gisteren recht van de showroom naar een velgenhandelaar gereden en vier mooie lichtmetalen velgen gekozen,deze zouden binnen een tweetal weekjes leverbaar zijn,dus die komen in de plaats van de stalen velgen waarop we winterbanden gaan monteren.

foto1.JPG

foto2.JPG

foto3.JPG