Leijenaar Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Mijn naam is Marcel en sinds januari in het bezit van een gloednieuwe Kia Sorento. Na 12 jaar in alle tevredenheid een Daewoo Espero te hebben gereden, nu gekozen voor een Kia. De voornaamste reden tot deze keuze is de hoge zitpositie, de ruimte en de fijne rijeigeschappen. Het rijden is door de hoge zitpositie zeer overzichtelijk. Quote
Guest Angelique Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Hoi Marcel, Welkom op dit nuttige forum, waar wij....Sorento-rijders (dus die met dat "king of the road" gevoel een beetje in de minderheid zijn Quote
Guest Jantje Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Hoi Marcel,Welkom op dit nuttige forum, waar wij....Sorento-rijders (dus die met dat "king of the road" gevoel een beetje in de minderheid zijn king of the road? ik druk je zo van de snelweg af met me pro ceedje hoor Quote
Guest Angelique Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 king of the road? ik druk je zo van de snelweg af met me pro ceedje hoor Pffff, rij zo over je Pro ceedje heen hoor Quote
Guest Jantje Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Pffff, rij zo over je Pro ceedje heen hoor hahahaha.. nou succes ik denk ik gooi die sorento even in de berm waar zo'n off roader thuis hoort Quote
Guest GreyGriffin Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Hallo Marcel, Welkom op de clubsite en goed om te horen dat de Sorento je bevalt. Ik ga mij niet bezondigen aan de lichte grootspraak van de heren hierboven. Lijkt me ook niet verstandig, want ik ga in mijn Picanto natuurlijk geen SUV intimideren... Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Woeper Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Als nog gefeliciteerd met je Kia Sorento en welkom op deze clubsite / forum. Verder wens ik je heel veel rijplezier met je Kia Sorento. Quote
bigwade Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Pffff, rij zo over je Pro ceedje heen hoor Ik ga Drenthe een beetje mijden, denk ik... Vrouwen achter het stuur van een Sor, voor de zekerheid, ook trouwens.... Quote
Recommended Posts