Tippmann85 Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Yo kia folks, wazzzupp.......??? Ben ik weer! Plaats hier foto's van getunede en restyled picanto's die je op internet of de weg tegen komt! Ben benieuwd en hier alvast een voorproefje.............. Quote
Tippmann85 Posted May 12, 2010 Author Posted May 12, 2010 wat ik minder vind: - hele poppenkast op de dashboard:confused: Quote
Guest GreyGriffin Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Hey Tippmann, Heb al de nodige 'Picanto-variaties' gezien in mijn leven, maar nog nooit een met gordijnen achter de zijruiten... Wat bedoelde je overigens met poppenkast op het dashboard? GreyGriffin Quote
Url Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Om heel eerlijk te zijn vind ik het maar een lelijk ding . Quote
Tippmann85 Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Hey Tippmann,Heb al de nodige 'Picanto-variaties' gezien in mijn leven, maar nog nooit een met gordijnen achter de zijruiten... Wat bedoelde je overigens met poppenkast op het dashboard? GreyGriffin Eerste foto van die picanto, waar je een heleboel poppetjes op de dashboard ziet!!! Quote
Tippmann85 Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Om heel eerlijk te zijn vind ik het maar een lelijk ding . Ik geef je deels gelijk! Een paar details vind ik wel gaaf bedacht! Zoals: - carbon deurhendels en bij de raam verdeling - rem/gas/koppeling pedaal van MOMO - twee aparte klokjes op de dashboard Quote
Tippmann85 Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Led verlichting onder de deur hendels!!! Handig als je in de donker je deur hendels zoekt!!!! Quote
Guest GreyGriffin Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Die carbon-inzetten op de portiergrepen kan ik ook wel waarderen. Quote
Guest Jantje Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 daar zit meer geld aan accessoires opgebouwd dan die hele picanto gekost heeft Quote
Tazteam Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 daar zit meer geld aan accessoires opgebouwd dan die hele picanto gekost heeft die ken ik er ook nog wel 1 :oops::oops: De auto's die op de foto's staan komen uit Maleisie, en zijn al geruime tijd bekend in het Picantowereldje. De meest bekende is van een zekere "Don", ik zal eens kijken voor wat foto's van zijn ride. Quote
Alex VB Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Maar Philip.. Je vergeet 1 pica... Ik kan er 1 die in Nederland erg bekend is.. Jij toch ook? Quote
Peterrrrr Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Die ken ik ook... zie ik wel eens rijden zelfs ! Quote
Smart Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Volgens mij de enige echte......echt goed getunede Pica in NL! Quote
Smart Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Dit wil ik toch nog even kwijt........! Misschien niet helemaal tactisch geschreven door mij Tippmann85, maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat ik de auto van Philip (TazTeam) heel goed getuned vond. Uiteraard vind ik jouw auto ook heel mooi. Beide zijn feitelijk niet met elkaar te vergelijken. Quote
Guest Daiz Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Eeeej eeej Ik hoor er ook bij !!! Tenminste...... ALS ik EINDELIJK m'n achterkant kan afmaken en alles kan laten spuiten + monteren ............ hij wordt ook vet Gr daiz Quote
Smart Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Eeeej eeej Ik hoor er ook bij !!! Tenminste...... ALS ik EINDELIJK m'n achterkant kan afmaken en alles kan laten spuiten + monteren ............ hij wordt ook vet Gr daiz Ach natuurlijk, vergeet ik de beste merrie van de stal........! Sorry Daiz. Jouw auto vind ook een snoepie hoor! Quote
Guest Daiz Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 snoepie ? mmmm...hehe nog wel.....dat wordt straks anders Gr Daiz Quote
Guest Daiz Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 hahahahhaa Jantje, die is goed Tjah dat kan wel eens kloppen.....hehe Gr Daiz Quote
Smart Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 snoepie ? mmmm...hehe nog wel.....dat wordt straks anders Gr Daiz Mijn vrouw heeft dezelfde Pica met exact die kleur. Die van jouw is inderdaad meer 'gepimpt', getuned, uitgebouwd, rauwer, en nog wat ander superlatieven waar ik even niet op kan komen. Quote
Guest Jantje Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Mijn vrouw heeft dezelfde Pica met exact die kleur. Die van jouw is inderdaad meer 'gepimpt', getuned, uitgebouwd, rauwer, en nog wat ander superlatieven waar ik even niet op kan komen. *jan glibbert over het forum, jezus smart als je zo gaat lopen slijmen en kwijlen kan je beter een emmer erbij pakken hoor!* Quote
Recommended Posts