Ga naar inhoud

Post foto's getunede en restyled picanto's


Tippmann85

Aanbevolen Berichten

Gast GreyGriffin

Hey Tippmann,

Heb al de nodige 'Picanto-variaties' gezien in mijn leven, maar nog nooit een met gordijnen achter de zijruiten... Wat bedoelde je overigens met poppenkast op het dashboard?

GreyGriffin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey Tippmann,

Heb al de nodige 'Picanto-variaties' gezien in mijn leven, maar nog nooit een met gordijnen achter de zijruiten... Wat bedoelde je overigens met poppenkast op het dashboard?

GreyGriffin

Eerste foto van die picanto, waar je een heleboel poppetjes op de dashboard ziet!!!:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om heel eerlijk te zijn vind ik het maar een lelijk ding :).

Ik geef je deels gelijk!

Een paar details vind ik wel gaaf bedacht! Zoals:

- carbon deurhendels en bij de raam verdeling

- rem/gas/koppeling pedaal van MOMO

- twee aparte klokjes op de dashboard

Link naar reactie
Delen op andere sites


daar zit meer geld aan accessoires opgebouwd dan die hele picanto gekost heeft

die ken ik er ook nog wel 1 :oops::oops::oops::oops:

De auto's die op de foto's staan komen uit Maleisie, en zijn al geruime tijd bekend in het Picantowereldje.

De meest bekende is van een zekere "Don", ik zal eens kijken voor wat foto's van zijn ride.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit wil ik toch nog even kwijt........!

Misschien niet helemaal tactisch geschreven door mij Tippmann85, maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat ik de auto van Philip (TazTeam) heel goed getuned vond. Uiteraard vind ik jouw auto ook heel mooi. Beide zijn feitelijk niet met elkaar te vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eeeej eeej :D

Ik hoor er ook bij !!! Tenminste...... ALS ik EINDELIJK m'n achterkant kan afmaken en alles kan laten spuiten + monteren :P ............ hij wordt ook vet :)

Gr daiz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eeeej eeej :D

Ik hoor er ook bij !!! Tenminste...... ALS ik EINDELIJK m'n achterkant kan afmaken en alles kan laten spuiten + monteren :P ............ hij wordt ook vet :)

Gr daiz

Ach natuurlijk, vergeet ik de beste merrie van de stal........!:mrgreen: Sorry Daiz.

Jouw auto vind ook een snoepie hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites


snoepie ? mmmm...hehe nog wel.....dat wordt straks anders ;)

Gr Daiz

Mijn vrouw heeft dezelfde Pica met exact die kleur. Die van jouw is inderdaad meer 'gepimpt', getuned, uitgebouwd, rauwer, en nog wat ander superlatieven waar ik even niet op kan komen.:punk:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn vrouw heeft dezelfde Pica met exact die kleur. Die van jouw is inderdaad meer 'gepimpt', getuned, uitgebouwd, rauwer, en nog wat ander superlatieven waar ik even niet op kan komen.:punk:

*jan glibbert over het forum, jezus smart als je zo gaat lopen slijmen en kwijlen kan je beter een emmer erbij pakken hoor!*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...