Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

signaal bij vergeten autogordel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sinds wanneer heb jij bruine ogen?

Wist je dat niet? Ik ben de rechter he... de linker is een hamster...

kon je dat niet zien ofzo? :roll::roll:

-- Gedaan met de pret - Foto weg voordat leerlingen hem misbruiken! :P

Geplaatst
Jongens, waar gaat dit over?

Met gordel rijden, ALTIJD, ook als je een paar meter rijdt..

Piepje doet niks als je je gordel gewoon draagt!!

Ben jij ook gepest vroeger ? :wink:

Was da :?

ISG is een soort brandstofbesparende voorziening die op jouw auto niet voorkomt.

Naar het schijnt bij Venga's alleen te werken met volle maan, tussen de 14,7 en 22,3 graden celsius, en met een nagelnieuwe Varta accu.

Motor stopt bij stoplicht en start als je de koppeling weer in trapt.

Daar heb je in Drenthe op de hei sowieso amper wat aan lijkt me.

Vertel eens wat meer over je fitness ding.....die kan piepen. Weet je zeker dat je ermee kunt fitnessen, want anders zit iedereen met de geschoren kont van de stoel gestrekt te rijden.:wink:

Waar gaat dit heen ?

Geplaatst

Volgens dealer heeft mijn Sportage uit 2005 geen geluidssignaal bij vergeten gordel. Dit kwam pas in 2007. Vreemd dat het dan wel in mijn handleiding staat. En dat ik wel een signaal hoor bij vergeten handrem of verlichting. Zelfs mijn vorige auto uit 2000 had al een signaal bij vergeten gordel.

Geplaatst
... of je trekt het stekkertje onder de stoel(en) los, scheelt ook arbeidsloon in de garage:-):twisted:

(snoertje knippen kan natuurlijk ook)

Dat heb ik gedaan bij de cee'd voor de bestuurder :-P ook al rij ik altijd met gordel aan.

Geplaatst
Volgens dealer heeft mijn Sportage uit 2005 geen geluidssignaal bij vergeten gordel. Dit kwam pas in 2007. Vreemd dat het dan wel in mijn handleiding staat. En dat ik wel een signaal hoor bij vergeten handrem of verlichting. Zelfs mijn vorige auto uit 2000 had al een signaal bij vergeten gordel.

Nieuws aan Dealer, bj 2006 piepte ook al hoor.

En een auto die ook in Amerika verkocht wordt piept zeker

Gr Hans D

Geplaatst (aangepast)
Nieuws aan Dealer, bj 2006 piepte ook al hoor.

En een auto die ook in Amerika verkocht wordt piept zeker

Gr Hans D

Zou het misschien kunnen zijn dat de Kia dealer geen zin had om piepje aan te zetten.:-(

Ze hadden in andere Sportage van zelfde bouwjaar gekeken en die piepte ook niet. En volgens hun documentatie is er geen mogelijkheid het aan te zetten in Sportage van 2005.

Toch vreemd dat het in de handleiding wel vermeld wordt, dat er een signaal moet klinken bij vergeten gordel.

aangepast door wil51
  • 8 maanden later...
Geplaatst

Zou het misschien kunnen zijn dat de Kia dealer geen zin had om piepje aan te zetten.:-(

Ze hadden in andere Sportage van zelfde bouwjaar gekeken en die piepte ook niet. En volgens hun documentatie is er geen mogelijkheid het aan te zetten in Sportage van 2005.

Toch vreemd dat het in de handleiding wel vermeld wordt, dat er een signaal moet klinken bij vergeten gordel.

Mijn sportage heeft ook geen piep als je de gordel niet om hebt, alleen brand het lampje ff bij het starten.

Maar zit die piep er nou wel of niet standaard in?? Hij is van 2005.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...