Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag een prachtige rit gehad, die voor de laatste keer werd georganiseerd door Andre en Helma. Ik wil hem hartelijk bedanken voor alle moeite die hij in de club heeft gestoken en wel vanaf het begin. Dan is het toch ook weer wrang , dat er vandaag 5 auto's gewoon niet op komen dagen. Dat is toch geen stijl? Met name Andre stopt er dan veel energie in en dan komen er gewoon 5 auto's niet, zonder opgaaf van reden. Ik snap ook dat de club op deze manier ter ziele gaat. Ik ben zelf ook lang bestuurslid geweest, toen weer weg omdat ik geen Kia meer had en nu weer terug, maar zo red je het niet om de club levend te houden. Ik denk dan ook dat een digitaal Forum het meest haalbare is en dat is jammer als je ziet, wat voor dag we weer vandaag hadden. Afijn het is niet anders. Nogmaals Andr

Posted

Harrie, leuk te lezen dat je een prachtige dag hebt gehad.

Minder leuk dat er 5 afhaken zonder opgaaf van reden :-(

Jammer...maar kennelijk is zo'n digitaal Forum het meest haalbare wat er is, zoals je zelf al aangeeft.

Maar eh...... FOTO'S !!!!!! misschien dat dat een boost geeft aan een volgende meeting.

Kom maar op !

Posted (edited)

Het was een perfecte dag. Andre nogmaals bedankt voor de gezellige dag. Altijd fijn als Rotterdammer weer eens in die buurt te zijn. Jammer dat er mensen zijn die zich niet afmelden. Beetje burgerfatsoen toch?, of ben ik ouderwets.

Futureland was zeer de moeite waard. Vooral de presentatiefilm in de filmzaal. Heel leuk gedaan.

Overigens is er iemand die de route ook digitaal heeft (dus voor de GPS). Wil hem graag nog eens narijden. En dan weer lekker een biertje pakken op het terras in Hellevoetsluis.

showimage.php?i=280&c=3&userid=2550showimage.php?i=280&c=3&userid=2550img_1384small.jpg

showimage.php?i=280&c=3&userid=2550

Edited by snackey
Posted

Het is inderdaad dan weer jammer dat mensen zich dan niet even netjes afmelden. Een kleine moeite toch?

Datzelfde moet geconstateerd worden m.b.t. de Kia stickers. Je meldt je aan, er wordt besteld en dan laten enkelen gewoonweg niets meer van zich horen!

Heel erg vervelend, zeker voor degenen die het aangaat.

Posted

Langs deze weg wil ik Andre en Helma hartelijk danken voor de zeer mooi in elkaar gezette rit.

Wij hebben zoals andere jaren wederom genoten van een mooie rit.

Ik sluit mij bij voorgaande reacties aan, jammer dat er "zomaar" 5 mensen niets meer iets van zich hebben laten horen.

Hierbij onze, weliswaar kleine, bijdrage aan foto's van de dag.

http://www.mijnalbum.nl/Album=4DBLMFNN

Groeten,

Philip, Agnes en Sebastiaan

Posted

Zo te zien heb ik toch wat gemist.. Het is inderdaad jammer dat mensen zich wel voor iets opgeven en niet afmelden. Ik kon gister echt niet en ik zal ook uit de doeken doen waarom.. Ik heb al aangegeven toen ik me afmelde dat jetiets te maken had met afgelopen woensdag.. En het heeft ook inderdaad te maken met de vliegtuigramp in Tripoli. Ik ben er - voor mij gelukkig - niet direct bij betrokken maar wel mijn beste vriend. Ik vond het nodig om hem te steunen in zijn verdriet en rouwverwerking omdat famillie van hem in dat vliegtuig zaten. Hij en zijn vriendin hebben het zo moelijk op dit moment dat ze hun huwelijk hebben uitgesteld om het allemaal te kunnen verwerken en ik heb hun bijgestaan met raad en een schouder.

Ik moest dit eventjes kwijt. Niet omdat ik me aangesproken voel mbt het niet verschijnen, maar omdat ik het gewoon wilde delen.