Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

diverse bestickering verwijderen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Haha ik heb al 2 mappen gezien die ik wel leuk vindt. De race auto's en de dames :lol: Voor de rest mooie foto's!

Komende vrijdag 'normaal' een modellenshoot bij een Mercedes SLS AMG ;).

Aanpassing zijn gedaan hopelijk voldoen ze?

Geplaatst

leuke site hoor... milk inc fan ? Ging vroeger elke zaterdag naar de Zillion in Antwerpen en daar kwamen ze in het begin ook vaak... mooie tijden ;)

Geplaatst
leuke site hoor... milk inc fan ? Ging vroeger elke zaterdag naar de Zillion in Antwerpen en daar kwamen ze in het begin ook vaak... mooie tijden ;)

@Peter idd ja Milk Inc fan.Why :P?Tja Zillion Antwerpen nog zoiets.Das ook een niet zo mooi einde aan gekomen :'(.

Geplaatst (aangepast)
dat is dus niet wat ik bedoel. Hij heeft de randjes tussen de kofferklep en de deurgreep nog open. Die gaan bij mij ook dicht en misschien wel de hele handgreep eruit.

Heb toevallig die deurgreep van de (SW) klep er af gehad i.v.m. montage van een camera.

Hij is volledig van kunstof en zit in een welving in de achterklep.

De 'opener' is alleen maar een drukschakelaar dus dat zou je middels electronische sturing moeten kunnen oplossen.

Je moet wel een oplossing vinden voor de kentekenplaatverlichting aangezien die tamelijk verplicht is..

De greep zit met 2 kunstof poppers en 4 bouten vast en er zitten nog twee grote gaten met tules voor de kabels van de opener en de KTP verlichting. Totaal 8 gaten in de welving.

aangepast door OutOfFocus
Toevoeging
Geplaatst
Heb toevallig die deurgreep van de (SW) klep er af gehad i.v.m. montage van een camera.

Hij is volledig van kunstof en zit in een welving in de achterklep.

De 'opener' is alleen maar een drukschakelaar dus dat zou je middels electronische sturing moeten kunnen oplossen.

Je moet wel een oplossing vinden voor de kentekenplaatverlichting aangezien die tamelijk verplicht is..

De greep zit met 2 kunstof poppers en 4 bouten vast en er zitten nog twee grote gaten met tules voor de kabels van de opener en de KTP verlichting. Totaal 8 gaten in de welving.

Ik lees dat jij met de achterklep bezig bent geweest en jou daarom ook de vraag:

weet jij zeker dat het KIA logo op de achterklep van de SW vast geschroefd is.

Tot nu lees ik alleen dat de dealers dit beamen,maar niet dat iemand dit al zelf heeft ondervonden.

Geplaatst
Ik lees dat jij met de achterklep bezig bent geweest en jou daarom ook de vraag:

weet jij zeker dat het KIA logo op de achterklep van de SW vast geschroefd is.

Tot nu lees ik alleen dat de dealers dit beamen,maar niet dat iemand dit al zelf heeft ondervonden.

Ja.

Ik heb het logo zelf er niet af gehad maar wel de handgreep.

Daarna bleven er nog twee draadeinden met zwarte moeren zichtbaar van het logo.

Je kunt de kunststof bekleding van de klep vrij eenvoudig verwijderen.

In de grepen zitten elk 2 schroeven en de treklus zit onder het kunstof klepje met een dikke bout met kruiskop vast.

Als je de schroeven eruit draait kun je met een kunsttof spatel de plaat er afhalen. Dan kun je de binnenkant van de klep goed zien.

Geplaatst
Zelf erafhalen van logo ECOdynamics gaat ook goed met een metertje flosdraad.

Gewoon achter het logo langsflossen.

werkt prima!

Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo'n goed voorstel voor de minder ervaren forumleden onder ons. Voorzichtig met een f

Geplaatst

Met de Fohn is inderdaad voor 80% van de mensen de meest veilige en krasvrije manier om het te doen.. Wel zorgen dat het niet TE warm wordt. Anders heb je bladerlak..

Geplaatst
Net de fohn van moeder de vrouw even stiekum geleend en 10min later huppakee een strak ogende achterklep!:-P

Hoi,

Wil je hier een foto van plaatsen.

Geplaatst (aangepast)
Hoi,

Wil je hier een foto van plaatsen.

Goedemiddag,

ik zal vanavond kijken dat ik even snel een foto kan maken. Ik heb dus het ceed logo en eco logo eraf!

-----------------------------------------------------------------

Zo ziet 't er nu uit!!

post-2954-1297853190,79_thumb.jpg

aangepast door twinky
toevoeging!
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...