Marillion Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hallo, Ik weet dat dit al eerder een discussie is geweest, het verwijderen van bestickering, logo's etc. ( wel / geen voorstander, schaamte etc). Bij mijn vorige auto heb ik het nl laten doen, omdat ik het mooier vind dus geen schaamte voor KIA maar omdat ik het mooier vind. Mijn vraag is heeft er al iemand het KIA logo verwijderd op de achterklep van zijn cee'd sw. Mijn is verteld dat achter het middelste logo ( KIA) 2 gaatjes zitten. Zo ja kan hiervan dan ook een foto geplaatst worden. grtz Marc Quote
ger.w. Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hallo,Ik weet dat dit al eerder een discussie is geweest, het verwijderen van bestickering, logo's etc. ( wel / geen voorstander, schaamte etc). Bij mijn vorige auto heb ik het nl laten doen, omdat ik het mooier vind dus geen schaamte voor KIA maar omdat ik het mooier vind. Mijn vraag is heeft er al iemand het KIA logo verwijderd op de achterklep van zijn cee'd sw. Mijn is verteld dat achter het middelste logo ( KIA) 2 gaatjes zitten. Zo ja kan hiervan dan ook een foto geplaatst worden. grtz Marc Ik haat al die "rommel" achterop mijn auto. Daarom laat ik bij aflevering alles verwijderen en zeker de reclame van de dealer (ook op de nummerplaathouder wil ik geen reclame) Alleen het KIA logo gaat niet omdat het logo (bij de Sorento) met schroefjes vast zit. Ik schaam me geenszins om in een KIA te rijden en laat dat dus maar zo. Het logo staat tenslotte ook op de velgen, die moet je dan , als je consequent bent, ook vervangen Quote
rednAS77 Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 De dealer heeft mij voor de aflevering gevraagd of ik de logo's eraf wilde. Dit waren de logo's van "ecodynamics" en "cee'd". Volgens hem was KIA logo niet mogelijk ivm schroeven. Ik heb dan alleen het "ecodynamics" laten verwijderen, omdat het lelijk groen is. Quote
gstar Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Ik heb ook de typeindicatie cee'd en ecodynamics laten verwijderen maar gewoon omdat ik dit mooier vind staan (die ecodynamics is dan idd wel heel lelijk ) Het Kia logo kon er volgens de dealer idd niet af ivm de gaten. Zelf wil ik nog wel een keer kijken of ik het logo kan vervangen voor een exemplaar zonder kia erin aan de achter en voorkant. dus alleen een zilveren rand om een zwart vlak of 1 waar de letters kia ook zwart zijn (lijkt mij gewoon wel mooi staan) Als iemand toevallig weet of dit bestaat en waar dit te koop is???? ik heb er namelijk alleen aangedacht maar nog niet naar gezocht. Grtz. Gstar Quote
Smart Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Zelf wil ik nog wel een keer kijken of ik het logo kan vervangen voor een exemplaar zonder kia erin aan de achter en voorkant. dus alleen een zilveren rand om een zwart vlak of 1 waar de letters kia ook zwart zijn (lijkt mij gewoon wel mooi staan) Als iemand toevallig weet of dit bestaat en waar dit te koop is???? ik heb er namelijk alleen aangedacht maar nog niet naar gezocht. Grtz. Gstar Misschien een idee om gezamenlijk zoiets te laten maken, net zoals de KiaClub stickers! Een neutraal Kia logo. Quote
Alex VB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Misschien een idee om gezamenlijk zoiets te laten maken, net zoals de KiaClub stickers! Een neutraal Kia logo. houden jullie dan wel rekening met de diverse maten op de wagens? Quote
scorpioshuma Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 houden jullie dan wel rekening met de diverse maten op de wagens? En misschien vooraf betalen Quote
frankia Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hee Marillion, Heb je te weinig plaats voor de Marillion stickers dat je de stickers wil verwijderen? grapje,ik zou allebei erop zetten. je bent tenslotte liefhebber van Marillion en Kia. zelf overweeg ik ook(weer) om een sticker van Marillion er op te zetten. groetjes Frankia Quote
Alex VB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 En misschien vooraf betalen Dat sowieso.. Er is al door diverse mensen mbt dit thema genoeg geschreven. WE gaan zien waar het schip strand. De stickers zijn altijd wel te gebruiken voor reclame doeleinden. Gelukkig waren er een paar forumleden die zich als sponsor hebben opgeworpen en dat heeft voor mij de kosten een beetje gedrukt. Ondanks dat zijn er van de 60 stuks besteld maar 25 betaald. Quote
Alex VB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Eventjes terug naar het topic.. Je embleem verwijderen van je achterklep is niet aan te raden. Buiten het feit dat je met de 2 schroefjes zit, zit je ook met een ligplaats van het embleem. Deze is nl. niet gelijk met je achterklep.. Deze dien je dan ook nog op te vullen, te behandelen, te spuiten etc. Mijns inziens is dit de moeite niet waard zeg maar. Quote
Guest Jantje Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Ik ben het dan weer niet met Alex eens. Maar ik hou dan ook van een "cleane" look op auto's. Ik ga dan ook zodra de tijd rijp is het kia logo laten verwijderen en zelfs de naden rondom de achterklep greep laten weg werken. Het liefst ook de handgreep zelf trouwens gewoon helemaal weg. Quote
scorpioshuma Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Ik ben het dan weer niet met Alex eens. Maar ik hou dan ook van een "cleane" look op auto's. Ik ga dan ook zodra de tijd rijp is het kia logo laten verwijderen en zelfs de naden rondom de achterklep greep laten weg werken. Het liefst ook de handgreep zelf trouwens gewoon helemaal weg. Er was een belgische Pro Cee'd die dit ook had als ik me niet vergis. Quote
Guest Jantje Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Er was een belgische Pro Cee'd die dit ook had als ik me niet vergis. nee die heeft de naadjes nog open. Quote
Alex VB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Er was een belgische Pro Cee'd die dit ook had als ik me niet vergis. Klopt.. Die van Kiakeproceedke.. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=13200&postcount=10 Hij heeft het zoals in deze link vermeld. Tenminste als hij de cee'd nog heeft. Quote
Guest Jantje Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 dat is dus niet wat ik bedoel. Hij heeft de randjes tussen de kofferklep en de deurgreep nog open. Die gaan bij mij ook dicht en misschien wel de hele handgreep eruit. Quote
Alex VB Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 dat is dus niet wat ik bedoel. Hij heeft de randjes tussen de kofferklep en de deurgreep nog open. Die gaan bij mij ook dicht en misschien wel de hele handgreep eruit. Dan zorg je dus ook voor een electronische opening zoals bij BMW en Mercedes? Is een Leuke optie... Ik ben benieuwd naar je vorderingen met je pro cee'd.. Heb je al een dagboek? Quote
Guest Jantje Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Dan zorg je dus ook voor een electronische opening zoals bij BMW en Mercedes? Is een Leuke optie...Ik ben benieuwd naar je vorderingen met je pro cee'd.. Heb je al een dagboek? Ja die heb ik wel, maar er zijn weinig vorderingen want er zijn 2 grote tegenwerkende factoren op dit moment nog Quote
bigwade Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Je kunt die achterkant ook natuurlijk helemaal strak maken. Dichtlassen en afplamuren........ Quote
Guest Jantje Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Je kunt die achterkant ook natuurlijk helemaal strak maken.Dichtlassen en afplamuren........ De deurgreep op de kofferbak gaat inderdaad met een metalen plaatje dicht gelast worden. Quote
kiakeproceedke Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 De deurgreep op de kofferbak gaat inderdaad met een metalen plaatje dicht gelast worden. Kan mooi zijn maar is mij geen 500 euro waard.Ik heb een andere dure hobby zijnde digitale fotografie en daar zit ik al aan een totaalwaarde van 5500 euro en er komt nog zeker bijna 3000 euro bij dus.... Quote
Richard Limburg Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Kan mooi zijn maar is mij geen 500 euro waard.Ik heb een andere dure hobby zijnde digitale fotografie en daar zit ik al aan een totaalwaarde van 5500 euro en er komt nog zeker bijna 3000 euro bij dus.... Ieder zijn hobby! Maar ik kan geen foto's vinden? Quote
Guest Jantje Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Kan mooi zijn maar is mij geen 500 euro waard.Ik heb een andere dure hobby zijnde digitale fotografie en daar zit ik al aan een totaalwaarde van 5500 euro en er komt nog zeker bijna 3000 euro bij dus.... Oke is ook leuk. Mijn vriendin heeft ook een digitale spiegelreflex camera gekocht ooit. Ze gebruikt hem alleen nooit. en zoals iemand anders al zei, laat is wat mooie foto's zien:smile: Quote
kiakeproceedke Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Oke is ook leuk. Mijn vriendin heeft ook een digitale spiegelreflex camera gekocht ooit. Ze gebruikt hem alleen nooit.en zoals iemand anders al zei, laat is wat mooie foto's zien:smile: Op http://www.urbexphotography.tk staan al men foto's.Waarschijnlijk niet jullie ding maar ja. Grtz Quote
Smart Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Op http://www.urbexphotography.tk staan al men foto's.Waarschijnlijk niet jullie ding maar ja.Grtz Hallo Geert, Wat je niet moet schrijven is men als je mijn bedoelt, het staat namelijk heel vreemd in een zin geplaatst. Op jouw site staat het meerdere keren verkeerd geschreven. Dat is wel jammer als je een mooie site hebt. Dus aanpassen die hap! Quote
Guest Jantje Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Op http://www.urbexphotography.tk staan al men foto's.Waarschijnlijk niet jullie ding maar ja.Grtz Haha ik heb al 2 mappen gezien die ik wel leuk vindt. De race auto's en de dames Voor de rest mooie foto's! Quote
Recommended Posts