Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ga volgen hoor, afgelopen weekend naar center parcs geweest met vrouw en dochter. Kom ik de auto van de parkeerplaats halen en jawel ook een deuk in de auto, ook precies op de overgang van de bocht in de deur :x krassen op de deur onder de spiegel bestuurderskant en op de achterdeur.

En ook geen briefje op m'n auto leggen van sorry ofzo met mobiel nummer om het te regelen via de verzekering.

Word er echt goed ziek van zulke mensen die geen fatsoen hebben om ff een briefje achter te laten.

Posted
Ik ga volgen hoor, afgelopen weekend naar center parcs geweest met vrouw en dochter. Kom ik de auto van de parkeerplaats halen en jawel ook een deuk in de auto, ook precies op de overgang van de bocht in de deur :x krassen op de deur onder de spiegel bestuurderskant en op de achterdeur.

En ook geen briefje op m'n auto leggen van sorry ofzo met mobiel nummer om het te regelen via de verzekering.

Word er echt goed ziek van zulke mensen die geen fatsoen hebben om ff een briefje achter te laten.

Ik ken je gevoel. Er is al genoeg gezegd over deze aso's. Je moet maar even slikken. Ik hoop voor je dat ze de deuk er ook uit kunnen "masseren" en de krassen misschien wegpolijsten, maar dat moet je even aan de poetsexperts AlexVB en Smart vragen. Dan zijn de kosten nog te overzien. Sterkte in ieder geval

Posted

Heb al een afspraak bij de dealer gemaakt en me maatje van Meguiars is ook al wezen kijken. Dus komt wel weer goed.

De ene kras kunnen we wel weg krijgen met de polijstmachine en de andere zal waarschijnlijk een spotreparatie worden die is iets te diep.

Posted

Je kent vast ook van die "moet kunnen" ouders..

Die nemen het niet zo nauw joh, 't is toch ook maar een auto ???????

Gek genoeg vind je zulke ouders vooral op dat soort locaties.

BTW, in mijn buurt hebben ze vaak ook nog eens een enorme moderne bakfiets om al hun prinsjes en prinsesjes van en naar school te vervoeren.

Rossen ook overal tegen aan.

Die moeders hebben overigens opvallend vaak wat steviger bovenbenen, tegen het lelijke aan zeg maar.

Ik hoop voor je dat het goed komt, HAHA!

Posted
Je kent vast ook van die "moet kunnen" ouders..

Die nemen het niet zo nauw joh, 't is toch ook maar een auto ???????

Gek genoeg vind je zulke ouders vooral op dat soort locaties.

BTW, in mijn buurt hebben ze vaak ook nog eens een enorme moderne bakfiets om al hun prinsjes en prinsesjes van en naar school te vervoeren.

Rossen ook overal tegen aan.

Die moeders hebben overigens opvallend vaak wat steviger bovenbenen, tegen het lelijke aan zeg maar.

Ik hoop voor je dat het goed komt, HAHA!

Brrrrr............. enge praat BW

A.u.b. geen plaatjes erbij want dan krijg ik nachtmerries

Soms verplaatsen ze zich in kleine oude autootjes die ze, zonder met wie dan ook rekening te houden, overal neergooien en hun oude deurtjes met een breed gebaar opengooien. Deukje meer of minder....so what

Posted

Soms verplaatsen ze zich in kleine oude autootjes die ze, zonder met wie dan ook rekening te houden, overal neergooien en hun oude deurtjes met een breed gebaar opengooien. Deukje meer of minder....so what

Ken het ook. Haalde indertijd mijn Joice 's morgens spinternieuw op. 's middags de eerste deuk. Had

Posted

Welnee Ger, niks oude autootjes.

In Amerika noemen ze dat soccer moms en die rijden in net zo'n bak als jij of een paar merkjes hoger.

Maar dat die prinsjes en prinsesjes hun deur open zwaaien (tegen de jouwe) en met gevulde sporttassen langs je auto rossen valt de dames in al hun moederschap niet echt op, bijzaak toch ??

@KSprtg, okselhaar ? ik weet het niet hoor, kijk er eigenlijk nooit naar.

Durf ook niet te vragen of ze wat op willen tillen...

Posted
Welnee Ger, niks oude autootjes.

In Amerika noemen ze dat soccer moms en die rijden in net zo'n bak als jij of een paar merkjes hoger.

Maar dat die prinsjes en prinsesjes hun deur open zwaaien (tegen de jouwe) en met gevulde sporttassen langs je auto rossen valt de dames in al hun moederschap niet echt op, bijzaak toch ??

@KSprtg, okselhaar ? ik weet het niet hoor, kijk er eigenlijk nooit naar.

Durf ook niet te vragen of ze wat op willen tillen...

Die met die grote bakken (met trekhaak voor de niet aanwezige paardentrailer) zijn niey van de afdeling okselhaar denk ik, die zijn meer van de afdeling Botex. Maar gelukkig weet ik dat niet helemaal zeker..:-P

Posted
........Maar gelukkig weet ik dat niet helemaal zeker..:-P

Klopt, want het is botox!

Posted
Klopt, want het is botox!

Kun je nagaan, godzijdank weet ik het echt niet:razz:

Posted

Volgens mij is dat ook met jouw auto gebeurt, daar is ook een rimpel gladgestreken......:mrgreen:

Posted
Volgens mij is dat ook met jouw auto gebeurt, daar is ook een rimpel gladgestreken......:mrgreen:

LOL...en dat was geeneens een oudje.......