Jump to content

dakdragers

dannym100

Recommended Posts

hallo, ik zit mee suf tezoeken op internet naar passende dakdrager voor een dakkoffer op een sorento 2.4i uit 2005.

zijn hier direct passende voor of zijn er universele voor.

zijn er eigenlijk wel niet originele onderdelen of accesoires te krijgen voor Sorento.

alles wat je zoekt past niet of alleen origineel , met een schandalig prijs kaartje er aan.

joepie Sorento ( voor onderdelen dan:evil:)

• 3 weeks later...

Universele moeten passen. Ik heb zelf een setje universele van de automaterialen zaak. Zie foto. Ze worden ten onrechte op eBay als origineel Volvo aangeboden maar dat zijn ze echt niet.

Ze hebben ook nog mooie kunststof afdekkappen (staan niet op de foto) en kunnen afgesloten worden. Draagkracht 75 kg.

Prijs was 40 euro.

post-594-1297853188,23_thumb.jpg

Edited by masimo

• 2 weeks later...

Ik heb de dakdragers gevonden die ik zelf heb, inclusief kappen. Zijn dezelfde als waar hierboven Volvo op staat.

Waar ze in Nederland te koop zijn weet ik niet. Deze hebben als voordeel dat ze niet te hoog zijn.

Zie hier

d1bd_12.jpg

Bij de aankoop van mijn Sorento heb ik te kennen gegeven dat ik ook dakdragers wou; ik heb er toen gekregen (van Thule) en die bevallen mij heel goed. Dakdrager heb ik ook van Thule. Niet echt goedkoop maar prima spul. Gemakkelijk te monteren en heel stevig.

Alex