riodriver Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 (edited) achterklep picanto/morning midden console kia Rio/pride met beker/fles houders dashbord kastje met koelfunctie drivers dit is vast een tipje van de nieuwkomers. mvg Edited May 26, 2010 by Tazteam foto's zichtbaar gemaakt Quote
riodriver Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 http://www.mijnalbum.nl/Foto-8KL3OYXN.jpg middenconsole met beker/fles houders kia Rio/Pride ging even fout excuses. [nieuwe computer] Quote
Url Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 To be honest... zo kan ik alsnog geen beeld vormen in mijn fantasie . Maar leuk dat je het geplaatst heb, als je meer heb gelijk erop zetten he !! . Quote
Guest Jantje Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Leuk om van die detail foto's te krijgen, die je anders pas ziet als de auto al bij de dealer staat Quote
Smart Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Volgens mij zie je die detailfoto's pas wanneer de auto bij de sloop is gearriveerd en gedemonteerd op kunststofcode........ Quote
riodriver Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 als jij dat zegt ,dan zal het wel zo zijn ...ik weet beter. Quote
Smart Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Wat ik bedoelde te zeggen was, dat je normaal gesproken deze onderdelen zo niet ziet als je een auto koopt. Anders heb je een kitcar besteld......! Hoe kom je nou weer aan zulke foto's, terwijl over het model nog niet heel veel bekend is? Quote
riodriver Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 hoe ik aan die foto,s kom die ik zelf gemaakt heeft,ach het staat vol hier met dat spul ook van andere merken die hun waar laten testen bij ons vandaar. Quote
Smart Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Oh ja, dat klopt ook. Had je ook verteld, maar was weer een beetje weggezakt. Volgens kenners hier op het forum - we noemen geen namen, maar forumnaam eindigt op -tje - worden wij (Bigwade en ik) aangezien voor forumopa's, zodoende. We kunnen het ook allemaal bijna niet meer bijbenen. Quote
riodriver Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 geeft niet man ,hebben we allemaal wel is. niet vergeten je nieuwe op te halen he [hihihi geintje] Quote
Guest Jantje Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Oh ja, dat klopt ook. Had je ook verteld, maar was weer een beetje weggezakt. Volgens kenners hier op het forum - we noemen geen namen, maar forumnaam eindigt op -tje - worden wij (Bigwade en ik) aangezien voor forumopa's, zodoende. We kunnen het ook allemaal bijna niet meer bijbenen. Binnenkort beschikbaar het forum opa geheugen steuntje en een door kia gesponsorde forum rollator. Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Binnenkort beschikbaar het forum opa geheugen steuntje en een door kia gesponsorde forum rollator. Ik dacht meer aan een USB stick met inscriptie....... pisbakken......nog steeds overstuur..... Quote
Guest Jantje Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 bigwade.. IK noemde het geen pisbakken! ik noemde het pisbakken staal! Het zijn mooie auto's maar het stelt qua sterkte weinig voor. Quote
Recommended Posts