Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Foto-4CSPNJ6T.jpg

achterklep picanto/morning

Foto-8KL3OYXN.jpg

midden console kia Rio/pride met beker/fles houders

Foto-3BHFAJFU.jpg

dashbord kastje met koelfunctie

drivers

dit is vast een tipje van de nieuwkomers.

mvg

Edited by Tazteam
foto's zichtbaar gemaakt
Posted

To be honest... zo kan ik alsnog geen beeld vormen in mijn fantasie :(. Maar leuk dat je het geplaatst heb, als je meer heb gelijk erop zetten he :D!! :P.

Guest Jantje
Posted

Leuk om van die detail foto's te krijgen, die je anders pas ziet als de auto al bij de dealer staat :)

Posted

Volgens mij zie je die detailfoto's pas wanneer de auto bij de sloop is gearriveerd en gedemonteerd op kunststofcode........:wink:

Posted

Wat ik bedoelde te zeggen was, dat je normaal gesproken deze onderdelen zo niet ziet als je een auto koopt. Anders heb je een kitcar besteld......!

Hoe kom je nou weer aan zulke foto's, terwijl over het model nog niet heel veel bekend is?

Posted

hoe ik aan die foto,s kom die ik zelf gemaakt heeft,ach het staat vol hier met dat spul ook van andere merken die hun waar laten testen bij ons vandaar.

Posted

Oh ja, dat klopt ook. Had je ook verteld, maar was weer een beetje weggezakt.

Volgens kenners hier op het forum - we noemen geen namen, maar forumnaam eindigt op -tje - worden wij (Bigwade en ik) aangezien voor forumopa's, zodoende. We kunnen het ook allemaal bijna niet meer bijbenen.:wink:

Guest Jantje
Posted
Oh ja, dat klopt ook. Had je ook verteld, maar was weer een beetje weggezakt.

Volgens kenners hier op het forum - we noemen geen namen, maar forumnaam eindigt op -tje - worden wij (Bigwade en ik) aangezien voor forumopa's, zodoende. We kunnen het ook allemaal bijna niet meer bijbenen.:wink:

Binnenkort beschikbaar het forum opa geheugen steuntje en een door kia gesponsorde forum rollator. :lol:

Posted
Binnenkort beschikbaar het forum opa geheugen steuntje en een door kia gesponsorde forum rollator. :lol:

Ik dacht meer aan een USB stick met inscriptie.......

pisbakken......nog steeds overstuur.....

Guest Jantje
Posted

bigwade.. IK noemde het geen pisbakken! ik noemde het pisbakken staal! Het zijn mooie auto's maar het stelt qua sterkte weinig voor.