Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Foto-4CSPNJ6T.jpg

achterklep picanto/morning

Foto-8KL3OYXN.jpg

midden console kia Rio/pride met beker/fles houders

Foto-3BHFAJFU.jpg

dashbord kastje met koelfunctie

drivers

dit is vast een tipje van de nieuwkomers.

mvg

aangepast door Tazteam
foto's zichtbaar gemaakt
Geplaatst

To be honest... zo kan ik alsnog geen beeld vormen in mijn fantasie :(. Maar leuk dat je het geplaatst heb, als je meer heb gelijk erop zetten he :D!! :P.

Geplaatst

Leuk om van die detail foto's te krijgen, die je anders pas ziet als de auto al bij de dealer staat :)

Geplaatst

Volgens mij zie je die detailfoto's pas wanneer de auto bij de sloop is gearriveerd en gedemonteerd op kunststofcode........:wink:

Geplaatst

Wat ik bedoelde te zeggen was, dat je normaal gesproken deze onderdelen zo niet ziet als je een auto koopt. Anders heb je een kitcar besteld......!

Hoe kom je nou weer aan zulke foto's, terwijl over het model nog niet heel veel bekend is?

Geplaatst

hoe ik aan die foto,s kom die ik zelf gemaakt heeft,ach het staat vol hier met dat spul ook van andere merken die hun waar laten testen bij ons vandaar.

Geplaatst

Oh ja, dat klopt ook. Had je ook verteld, maar was weer een beetje weggezakt.

Volgens kenners hier op het forum - we noemen geen namen, maar forumnaam eindigt op -tje - worden wij (Bigwade en ik) aangezien voor forumopa's, zodoende. We kunnen het ook allemaal bijna niet meer bijbenen.:wink:

Geplaatst
Oh ja, dat klopt ook. Had je ook verteld, maar was weer een beetje weggezakt.

Volgens kenners hier op het forum - we noemen geen namen, maar forumnaam eindigt op -tje - worden wij (Bigwade en ik) aangezien voor forumopa's, zodoende. We kunnen het ook allemaal bijna niet meer bijbenen.:wink:

Binnenkort beschikbaar het forum opa geheugen steuntje en een door kia gesponsorde forum rollator. :lol:

Geplaatst
Binnenkort beschikbaar het forum opa geheugen steuntje en een door kia gesponsorde forum rollator. :lol:

Ik dacht meer aan een USB stick met inscriptie.......

pisbakken......nog steeds overstuur.....

Geplaatst

bigwade.. IK noemde het geen pisbakken! ik noemde het pisbakken staal! Het zijn mooie auto's maar het stelt qua sterkte weinig voor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...