ger.w. Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 nog even en we hebben 3000 leden:lol: En die wordt welkom geheten met een grote bos bloemen, een gratis Kia sticker en een door KIA Nederland beschikbaar gestelde Picanto... Laat het ons weten als de nieuweling daar is en wij zullen onze feestmutsen en toeters uit de kast halen en hem/haar uitbundig welkom heten. Quote
riodriver Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 pas op wat je zegt met een beschikbaar gestelde Picanto,straks wachten ze erop maar gelukkig je heeft er niet GRATIS bij gezet. Quote
ger.w. Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 pas op wat je zegt met een beschikbaar gestelde Picanto,straks wachten ze erop maar gelukkig je heeft er niet GRATIS bij gezet. We mogen toch wel rekenen op een leuk gebaar van KIA Nederland ?? Helaas zijn die niet zo scheutig met steun, in welke vorm ook, heb ik de indruk. Ik heb eerder het gevoel dat ze het worst zal zijn die KIA club. Maar misschien heb ik wel een verkeerd beeld van "onze vrienden uit Vianen" Quote
riodriver Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 dat mogen we zeker,maar ik ben niet zozeker of ze het niets kan schelen. misschien en weet ik wel zeker dat Frank Doorenbos wel mee loerd hoe er over onze kia.s gepraat word. Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 dat mogen we zeker,maar ik ben niet zozeker of ze het niets kan schelen.misschien en weet ik wel zeker dat Frank Doorenbos wel mee loerd hoe er over onze kia.s gepraat word. Dan mag die op zijn gemak nog wel een paar draadjes HERLEZEN en er vooral wat mee DOEN. Ik denk aan matten, beurten en meer. Quote
ger.w. Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Dan mag die op zijn gemak nog wel een paar draadjes HERLEZEN ener vooral wat mee DOEN. Ik denk aan matten, beurten en meer. Helemaal eens. Er zijn nog een paar vragen/problemen die onbeantwoord zijn en die uitstekend beantwoord kunnen worden door.........juist !!! Meelezen is 1...meedenken is 2...oplossen is 3 Quote
Alex VB Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Ook mee eens.. Daar hadden wij vroeger een bestuur voor. Die hadden - volgens mij - regelmatig contact met KIA Nederland. Of zij daar dit soort dingen bespraken weet ik niet.. Het is jammer dat het "club" gedeelte ter ziele is gegaan.. Quote
bigwade Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Het is jammer dat het "club" gedeelte ter ziele is gegaan.. Ja, maar het is 2010 en iedereen zit liever op zijn toetsenbord te kloppen, kennelijk. Maar eh, in elk 2010 marketing boek staat inmiddels beschreven dat forum-marketing meer oplevert dan een paar bannertjes bij AW. Hebben ze in Vianen alleen nog niet door......... Quote
Recommended Posts