Heidi Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Hallo, Wij wachten op de komst van onze Venga 1.4 CVVT X-tra met Comfort Pack, steel gray. Waarschijnlijk kunnen we er volgende week om. Vandaag aangenaam verrast door de Renault-garage; mijn man ging zijn (werk)bus brengen voor een beurt en als leenauto stond er een KIA Venga klaar En dat was nog niet alles, aan het eind van de dag was de bus nog niet klaar. Nu hebben we het hele weekend een Venga te leen, dat wordt een lange proefrit! Ik heb al wat rondgekeken op het forum en een aantal tips opgeschreven, bedankt alvast voor de bijdrage van vele van jullie. Zodra onze eigen Venga gearriveerd is zal ik wat foto's plaatsen en mijn ervaringen. Tot ziens op het forum en wie weet op de weg, ik kom nog weinig Venga's tegen. Groeten, Heidi Quote
bigwade Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Nou Dat is leuk.........! Waar hebben ze die combi Renault Kia ? Tot voor gisteren niet eerder van gehoord........ Veel plezier ! Quote
Smart Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Gefeliciteerd! Ik wacht ook 1 week op mijn Venga. Quote
Alex VB Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 @BW, Combinatie KIA-Renault hebben ze in Zuid-Limburg. Autobedrijven Kerres. Zij kopen alle dealers op zeg maar. Ze hebben ook nog Citro Quote
Heidi Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 Ik was een tijdje offline, maar inmiddels staat onze eigen Venga voor de deur. Gisteren opgehaald, dat wordt toeren de komende dagen. De leenauto was niet van de Renaultgarage maar kwam van Avis, blijkbaar geen Renaults voor handen. Quote
Alex VB Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Hoi Heidi, Veel plezier met jullie nieuwe voiture. Als je zin en tijd hebt wil je ons dan eens verblijden met enkele leuke foto's? Het is best lang geleden dat er iemand vol trots hier zijn wagen heeft laten zien.. Al hoop ik dat 1 iemand daar vandaag verandering in brengt.. Quote
Heidi Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 Trots ben ik zeker. Ik zal binnenkort foto's plaatsen, nu druk doende met inrichten, rijden, boekje lezen etc. Quote
Smart Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Heidi, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ook wij hebben vandaag onze nieuwe Venga ontvangen. We gaan er eerst maar eens en vooral de nodige km's mee rijden. Veel plezierige en veilige km's toegewenst! Quote
antonief Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Heidi heel veel rijplezier en inderdaad veilige kilometers toegewenst. Quote
Heidi Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 Bedankt! Ik hoop op veel prettige en veilige kilometers. De eerste foto's (helaas al met modder) staan op het Venga-forum. Quote
Recommended Posts