Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vind er eigenlijk weinig aan... zo spectaculair is dit toch niet ?

Zie dan liever een witte x-ecutive met flower wieltjes !

Posted

En ik vind die flower wieltjes nu weer helemaal niets. Kwestie van smaak (gelukkig maar) Ik geef de voorkeur aan een wat ingetogen styling

Posted
En ik vind die flower wieltjes nu weer helemaal niets. Kwestie van smaak (gelukkig maar) Ik geef de voorkeur aan een wat ingetogen styling

Die Flowervelgen zijn zo 2009......:mrgreen:

Nee, ik hou ook van strak en ingetogen, alhoewel ik benieuwd ben of mijn rvs-accessoires niet teveel gaat worden! Je kunt het ook niet gecombineerd zien op een Venga, alleen losse plaatjes op Kia.nl. Ach, we zien wel!

Posted

Ik persoonlijk vind het wel wat hebben. Irmscher durft eindelijk eens de stap te nemen om ook eens een ander merk dan O..l onder handen te nemen.. Dit betekend dat KIA in de tuningwereld bekender en bekender aan het worden is.. Welke tuners volgen NU?

Posted

T.o.v. de mogelijkheden die Kia zelf biedt... met name exterieur dan... vind ik het best wel :-( tegen vallen qua "tunen"

kwam er maar eens iemand met op maat gemaakte :cool: komende week gaat het zonnetje volop schijnen... :D

Guest Jantje
Posted

la roche? Dan hebben jullie elk jaar een hele grote groep volkswagen corrado's op de camping staan hahaha :lol:

Posted

Hallo Jantje dat kan wel zo zijn maar ik zit daar 7km vandaan als ik Warempage zeg weet niemand waar dat ligt en naar golfjes enzo ga ik beslist niet kijken.

Guest Jantje
Posted
Hallo Jantje dat kan wel zo zijn maar ik zit daar 7km vandaan als ik Warempage zeg weet niemand waar dat ligt en naar golfjes enzo ga ik beslist niet kijken.

U stelt mij zeer teleur door DE corrado in gelijk te maken aan golfjes enzo :-(

Posted

Sorry dat was niet de bedoeling de corado is al wat jaartjes uit de productie

Guest Jantje
Posted (edited)

Klopt, maar het is toch een auto waar ik een heel groot zwak voor heb. Was verders maar een grapje hoor ik heb altijd gehouden van mijn plat geslagen passat/verlengde golf :lol:

Het zijn er overigens elk jaar zoveel daar dat je er zelfs 7km vandaan wel (over)last van zult hebben haha!

Edited by Jantje