Smart Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 http://www.autoweek.nl/autonieuws/14243/Kia-Soul-in-Irmscher-kledij Quote
Peterrrrr Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Vind er eigenlijk weinig aan... zo spectaculair is dit toch niet ? Zie dan liever een witte x-ecutive met flower wieltjes ! Quote
ger.w. Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 En ik vind die flower wieltjes nu weer helemaal niets. Kwestie van smaak (gelukkig maar) Ik geef de voorkeur aan een wat ingetogen styling Quote
Smart Posted May 30, 2010 Author Posted May 30, 2010 En ik vind die flower wieltjes nu weer helemaal niets. Kwestie van smaak (gelukkig maar) Ik geef de voorkeur aan een wat ingetogen styling Die Flowervelgen zijn zo 2009...... Nee, ik hou ook van strak en ingetogen, alhoewel ik benieuwd ben of mijn rvs-accessoires niet teveel gaat worden! Je kunt het ook niet gecombineerd zien op een Venga, alleen losse plaatjes op Kia.nl. Ach, we zien wel! Quote
Alex VB Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Ik persoonlijk vind het wel wat hebben. Irmscher durft eindelijk eens de stap te nemen om ook eens een ander merk dan O..l onder handen te nemen.. Dit betekend dat KIA in de tuningwereld bekender en bekender aan het worden is.. Welke tuners volgen NU? Quote
Patrick79 Posted June 1, 2010 Posted June 1, 2010 T.o.v. de mogelijkheden die Kia zelf biedt... met name exterieur dan... vind ik het best wel tegen vallen qua "tunen" kwam er maar eens iemand met op maat gemaakte komende week gaat het zonnetje volop schijnen... Quote
Guest Jantje Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 la roche? Dan hebben jullie elk jaar een hele grote groep volkswagen corrado's op de camping staan hahaha Quote
kievit Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Hallo Jantje dat kan wel zo zijn maar ik zit daar 7km vandaan als ik Warempage zeg weet niemand waar dat ligt en naar golfjes enzo ga ik beslist niet kijken. Quote
Guest Jantje Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Hallo Jantje dat kan wel zo zijn maar ik zit daar 7km vandaan als ik Warempage zeg weet niemand waar dat ligt en naar golfjes enzo ga ik beslist niet kijken. U stelt mij zeer teleur door DE corrado in gelijk te maken aan golfjes enzo Quote
kievit Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Sorry dat was niet de bedoeling de corado is al wat jaartjes uit de productie Quote
Guest Jantje Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 (edited) Klopt, maar het is toch een auto waar ik een heel groot zwak voor heb. Was verders maar een grapje hoor ik heb altijd gehouden van mijn plat geslagen passat/verlengde golf Het zijn er overigens elk jaar zoveel daar dat je er zelfs 7km vandaan wel (over)last van zult hebben haha! Edited June 3, 2010 by Jantje Quote
KIASOULAP Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 apart, maar niet echts spectaculair. Misschien met wat motorische/technische aanpassingen? Quote
Peterrrrr Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Corrado zei je... hmm, weet het al weer !!! Zijn die vw's die ik altijd het snot voor ogen reed met mijn D-kadettje Quote
Recommended Posts