Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na nu bijna een week in het bezit te zijn van onze nieuwe Ceed (1.4 Seven SW piston grey), tijd voor een berichtje hier op het forum.

Na een hele week wachten, konden we vorige week woensdag het nieuwe monster ophalen. Wat een verschil met de Sephia ('96) die we daarvoor reden! Alles lijkt te werken alleen heb ik problemen met de bluetooth met mijn telefoon (Nokia N82) terwijl mijn vrouw met haar Blackberry 9700 Bold alle opties heeft. Daar baal ik dus van als ICTer! Dit vraagt om verder onderzoek, heb hier alle draadjes over Bluetooth al opgespoort en gelezen. Ze hebben helaas nog niet geholpen.

Nu na een week en bijna 1000Km verder kan ik alleen melden dat ik vind dat de auto verder super rijdt wat mij betreft, maar ik was natuurlijk niet veel gewend.

Groeten Marnix

Geplaatst

Hallo Marnix,

Welkom op dit forum. Zelf heb ik exact dezelfde Cee'd (ook Piston Grey).

Veel plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers uiteraard.

Je zult zien dat je hier regelmatig handige informatie kunt vinden over je neuwe Cee'd SW. Met name over het al dan niet pairen van je bt telefoon en het synchroniseren van het telefoonboek is heel wat geschreven. Het is essentieel dat je telefoon het PBAP protocol ondersteunt als je synchronisatie van je telefoonboek wilt. Volgens mij ondersteunt die N82 dat niet dus dat zal niet gaan werken

Geplaatst

Hallo welkom om het forum, en ja ook heb heb een Sw piston grey! Bevalt super, maar ook ik heb het probleem dat mijn NoKia niet zijn adres boek overzet, de iphonie van mijn vrouw doet dit wel. Verder een super wagen.

Veel veilige kilometers

Geplaatst

zoals ik al eerder heb gezegd het zit in de naam van de telefoon.. No Kia..

Geplaatst

Hoe lang moesten jullie wachten voordat de auto werd geleverd?

Wij wachten nu ruim 7 weken.

Geplaatst

Vanaf bestellen hebben we 4 weken gewacht tot we hem kregen. Hij stond er zeker al een week eerder, had hem zien staan. En volgens het smeer kaartje welk ze er in hebben gehangen stond hij er zelfs al 2 weken.:x. Maar dat kan ook een 'schrijf'foutje zijn hahaha. Maar goed 4 weken na zetten krabbel kreeg ik de sleutels in handen.

Geplaatst

Met al die feestdagen ruim een week de importeur had hem op voorraad.

Geplaatst

Wij hebben onze Cee'd SW besteld op 24 april en mochten hem afgelopen zaterdag 29 mei gaan ophalen. Bij ondertekening van de bestelbon was gezegd 3 weken,maar omdat we na de vierde week nog niets vernomen hadden maar eens langs de dealer gereden. De auto stond tot onze verbazing bij de dealer maar moest nog gepoetst worden,afgesproken dat we hem een week later zouden ophalen en verleden zaterdag was het dus zover.

Geplaatst

beste mensen

wij hebben onze ceed sw piston grey 3 maart besteld en kunnen hem waarschijnlijk 30 juni ophalen tegen ons hadden ze gelijk gezegd dat het 3 maanden kan duren

word nu wel beetje ongeduldig

Geplaatst

Ik heb ongeveer 4 weken moeten wachten. Auto heeft minimaal 1,5 week bij de dealer gestaan ivm de carnaval.

Geplaatst

Heb in mei een ceed 1.4 5drs 7even piston grey besteld, maar kreeg deze week te horen dat ie niet meer leverbaar is in deze kleur :-(

Dealer vertelde dat deze ceed alleen nog verkrijgbaar is in de kleur machine silver.

In september wordt deze volgens afspraak geleverd. De voorraad van de 7even's raakt dus snel op.

Geplaatst
Heb in mei een ceed 1.4 5drs 7even piston grey besteld, maar kreeg deze week te horen dat ie niet meer leverbaar is in deze kleur :-(

Dealer vertelde dat deze ceed alleen nog verkrijgbaar is in de kleur machine silver.

In september wordt deze volgens afspraak geleverd. De voorraad van de 7even's raakt dus snel op.

Ik was vandaag bij mijn dealer, en daar stond nog een piston grey cee'd Sw 7, ik durf alleen niet te zeggen of die al voor iemand is, die is samen met die van ons daar aan gekomen. Maar ik denk dat de dealers onderling ook wel kunnen zien waar welke wagen staat

Geplaatst (aangepast)
Welke kleur heb je besteld dan ?

Volgens mij stonden de Se7en's allemaal op voorraad ?

Ik moet eerlijk zeggen dat wij geen Se7en versie hebben besteld, maar een sw pewter beige diesel 1.6 X-ecutive met Comfort pack.

De dealer vertelde er bij dat ie begin juni verwacht werd....

Ik heb nu ook nog eens de pech dat mijn eigen auto (Peugeot 307 sw)vorige week buiten mijn schuld is aangereden door iemand die een binnenbocht nam en op mijn weghelft terecht kwam.

De schade was aanzienlijk, ruim 6500 euro en dat terwijl ie al ingeruild was en de deal al rond was.

Als mijn Ceed niet op tijd komt, zal ik mijn vakantie met caravan moeten annuleren, omdat ik nu geen auto heb die mijn Hobby Caravan van ruim 1250 kg kan trekken.

Ik heb gelukkig de Peugeot nu met schade kunnen verkopen en de schadevergoeding van de verzekering ontvangen, waarmee toch het afgesproken inruilbedrag is gewaarborgd.

Maar ik kan je melden dat dit wel wat vervelende momenten heeft opgeleverd, voordat alles in kannen en kruiken was.

post-3034-1297853174,02_thumb.jpg

post-3034-1297853174,55_thumb.jpg

post-3034-1297853175,01_thumb.jpg

aangepast door Rob D
Geplaatst

Marnix, welkom op het forum ! we hopen snel je nieuwe aanwinst te mogen bewonderen (een paar foto's) op het forum.

Geplaatst

Oh, ik baal als een stekker. Deze of uiterlijk volgende week zou onze Ceed SW diesel binnen komen.

Nu kreeg ik een telefoontje van de dealer, dat de levering van de diesel een vertraging van omennabij de drie weken heeft opgelopen.

Na de aanrijding waarmee m'n vorige auto een Peugeot 307 SW in de poeier werd gereden, dus nog meer tegenslag.

Begin Juli zouden we met de caravan op vakantie gaan in Denemarken, op zich niet zo'n probleem, want onze vorige auto had ook een trekhaak.

Maar met ongeveer 3 weken vertraging in de levering, is het de vraag of alles nog wel gaat lukken.

Geplaatst
Kan de dealer je niet tegemoet komen met een andere wagen die ze hebben staan bijv. een goede Occasion die jou caravan kan trekken?

Ik heb een leenwagen, maar dat ding haalt volgens mij nog niet eens de landsgrens.

Ik heb later vandaag nog geinformeerd, het blijkt dat KIA een onderdeel van de diesel Ceed niet op voorraad heeft, waardoor ze de auto nog niet kunnen afbouwen.

Daarbij zou ik er wel eentje kunnen huren, maar het moet wel binnen de perken blijven.

Geplaatst
Hallo welkom om het forum, en ja ook heb heb een Sw piston grey! Bevalt super, maar ook ik heb het probleem dat mijn NoKia niet zijn adres boek overzet, de iphonie van mijn vrouw doet dit wel. Verder een super wagen.

Veel veilige kilometers

Je moet even kijken of je nokia PBAP ondersteunt doet hij dit niet dan werkt het adres boek helaas niet.

Succes

Geplaatst

Wat heb je voor leenwagen dan ? Zonde van je Cee'd, bij ons zijn er deze week een aantal geleverd (diesels) dus wat er loos is ?

Geplaatst

Een of andere afgejakkerde kleine KIA, die klinkt als een naaimachine als je boven de 90 km/u komt, maar ja is gratis (alleen brandstof) en een gegeven paard mag je niet.....

Daarbij komt dat deze geen caravan kan trekken.

Wat er loos is, weet ik niet. Er werd een beetje onduidelijk over gedaan.

Een onderdeel was bij KIA niet op voorraad voor het afbouwen van de dieselversie. Het is een 1.6 SW Pewter Beige X-ecutive 115 pk met een comfort pakket. Zou het een smoesje kunnen zijn, dat ze vergeten zijn om 'm op tijd te bestellen of zo? Heb jij meer info?

• 2 weken later...
Geplaatst
Een of andere afgejakkerde kleine KIA, die klinkt als een naaimachine als je boven de 90 km/u komt, maar ja is gratis (alleen brandstof) en een gegeven paard mag je niet.....

Daarbij komt dat deze geen caravan kan trekken.

Wat er loos is, weet ik niet. Er werd een beetje onduidelijk over gedaan.

Een onderdeel was bij KIA niet op voorraad voor het afbouwen van de dieselversie. Het is een 1.6 SW Pewter Beige X-ecutive 115 pk met een comfort pakket. Zou het een smoesje kunnen zijn, dat ze vergeten zijn om 'm op tijd te bestellen of zo? Heb jij meer info?

Wij moesten dus 11 weken (18 maart) wachten, op de kleur na gaat het om dezelfde auto. Groetjes A

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...