Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dit is gewoon verschrikkelijk! Je staat midden in het leven, en er komt toch vrij abrupt een einde aan. Het hoort niet zo te zijn!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

En zoals als velen voor mij al zeiden, woorden schieten hier gewoonweg te kort...

Geplaatst

Zo, daar schrik ik van... :cry:

Sterkte voor alle nabestaanden!

• 4 weken later...
Geplaatst

Sorry dat ik hier zo laat op reageer. Dit komt omdat ik hier wat minder actief ben maar ik kon het topic toch niet links laten liggen....

Hier schrik ik namelijk enorm van! ik heb vele reacties van hem gelezen en ik was echt blij voor hem dat hij zo goed van dat ongeluk was afgekomen wat hij hier ook heeft gepost.

Nu ik dit lees besef ik dus dat zijn geluk helaas maar voor tijdelijk was en dat raakt me enorm. Het is zo oneerlijk hoe iemand, zonder er zelf iets aan te kunnen doen, op jonge leeftijd aan zijn einde komt. :cry:

Ik en mijn vrouw wensen u en uw fammilie alsnog heel veel sterkte toe en we hopen dat u na dit verschrikkelijke verlies, de draad uiteindelijk toch weer kan oppakken.

Grt. Frans en Anita

• 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...