brouwer2001 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 (edited) goedendag heren en dames kia rijders. ik ben de vrouw van brouwer2001 en ben aan het rond kijken waar mijn man altijd was als het op het net was. nu zag ik dat hij hier redelijk veel aanwezig was en ook zijn verhaal over zijn ongeluk heeft verteld. dit is hem uiteindelijk toch fataal geworden. hij is afgelopen maand gevonden met een bloedpropje in de hersens en heeft het niet overleefd. ik wilde dit toch even kwiijt. want ik weet dat hij hier veel plezier beleefde. groet mevr brouwer2001. Edited June 9, 2010 by Alex VB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Woorden schieten tekort en kan je alleen heel veel sterkte toewensen. Dave en familie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 vol verbazing heb ik je verhaal gelezen. Woorden schieten echt te kort... Ook wij - Ik, Dyana en onze dochter Mercedes - wensen je veel sterkte met dit verlies.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 mijn eerste reactie is: jezus.. sterkte voor de na bestaanden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 idd woorden schieten tekort....... mevr. brouwer2001, heel veel sterkte !!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Wat een verschrikkelijk bericht! Wij, mijn vrouw en zoon ook, wensen u en uw naasten heel veel sterkte in de komende periode. Arnold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Ook wij wensen jullie alle sterkte. Philip, Agnes en Sebastiaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
16_v Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 sterkte woorden schieten inderdaad tekort echt heel veel sterkte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Idd woorden schieten te kort.... Ook ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.. Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Wat een triest bericht.. Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Ongelofelijk, wat erg! Heel veel sterkte toegewenst. Leon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick79 Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 ... ... Veel sterkte gewenst. Patrick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Cassels Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 With my heartfelt condolences. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tugdriver Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Gecondoleerd met dit grote verlies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Sterkte toegewenst in deze voor jullie moeilijke tijd. Namens mijn gehele familie blijvend in gedachte aan hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Gecondoleerd met het overlijden van uw echtgenoot Ik wens u veel sterkte toe de komende tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woeper Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Wij zijn er stil van......en woorden schieten te kort en een brok ik onze keel... Gecondoleerd en wij wensen de nabestaanden heel veel sterkte met het verwerken met hun verlies. Andres, Lianne, Kimberley en Anthony Dirks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Damn... heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijk tijd ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lausbub Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies. Marcel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riodriver Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Heel veel sterkte de komende tijd. riodriver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIASOULAP Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Heel veel sterkte met dit verlies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat met het verstrijken van de tijd het verdriet verminderd en alleen nog maar de mooie herinneringen blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Ik krijg bij het lezen van dit bericht gewoon kippenvel. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de toekomst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c0de1 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 gecondoleerd met dit groot verlies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Afschuwelijk bericht; mijn condoleanties, wens u heel veel sterkte voor komende tijd. Heb in de loop van de tijd vele commentaren van hem gelezen, nogmaals heel veel sterkte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts