Jump to content

Cd-rom voor naftaq italie,Oostenrijk,Zwitserland

Recommended Posts

Posted

Bij mjn cd voor de navigatie van naftaq mis ik italie,Oostenrijk,Zwitserland gedetailleerd.

Wie kan mij helpen met een kopie/origneel.

Ik rij een c

Posted

Ik zou dit niet vragen als de dealer 1 losse cd verkocht van Italie,Oostenrijk,Zwitserland, maar de dealer wilt alleen een complete set verkopen kosten

Posted

Voor 300 eu heb je 2,75 refurbished TomTom's

Voor die ene maand vakantie zou ik 1 zo'n ding overwegen......

Posted

Ik heb naast de navi af fabriek, ook een losse mio waar tomtom op draait, maar dan zit je altijd met die zuignap op de ruit, en ieder met slechte bedoelingen ziet zo'n rondje op de ruit als een uitnodiging om te onderzoeken.

De navteq navi is vrij simpel, maar werkt wel volgens mij heel goed, stuurt mij niet onnodig blokje om, waarschuwt optijd voor file's, getest door mijzelf, door niet te luisteren.

Posted
maar dan zit je altijd met die zuignap op de ruit, en ieder met slechte bedoelingen ziet zo'n rondje op de ruit als een uitnodiging om te onderzoeken.

Het gaat om een tijdelijke oplossing voor 3 landen en die TT kun je ook ergens anders plaatsen, lijkt me.

Daarnaast zullen ze eerder de vaste navi er uit slopen dan op zoek gaan naar een TT (die is immers toch niet nodig ? en zal er DUS wel niet in liggen.)

Posted

Het klopt wel dat het maar voor 3 landen is, maar laten we net terug gekomen zijn van 2 weken vakantie in Italie.

Zit je toch weer te slepen met een tomtom.

En het idee dat je iets hebt wat niet compleet is!!

Een dealer die niet meewerkt, gewoon vervelend?

Posted
Het klopt wel dat het maar voor 3 landen is, maar laten we net terug gekomen zijn van 2 weken vakantie in Italie.

Zit je toch weer te slepen met een tomtom.

En het idee dat je iets hebt wat niet compleet is!!

Een dealer die niet meewerkt, gewoon vervelend?

Met een simpele navi bedoel ik, geen landkaart alleen een pijl verwerkt in scherm Radio,

Posted
Is dit Navteq Traffic Pro/DTM Europe 2006 versie 10 ??

Al geprobeerd via Navteq ?

Je bent eigenaar van de originele software, als er een kapot gaat zou je ook moeten kunnen nabestellen.

Als bovenstaande de juiste versie is dan kost 1 cd 89 euro en complete pakket (5 cd's) 134 euro.

Het is de digital road map EUROPE navteq 2006/07 bestaande uit 6 cd-rom's

Posted
Het is de digital road map EUROPE navteq 2006/07 bestaande uit 6 cd-rom's

Ik heb met de dealer in de buurt gebeld, en verteld van die ene cd, maar of hij niet luisterde/ of wou luisteren, hij had het alleen over een complete set van ongeveer € 300,00 en aangezien er dit jaar een update zou komen leek mij dat een beetje absurd om gelijk een oude set te kopen