Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedendag Venga-rijders,

Ik rijd nu alweer een maand of vier in de Venga 1.4 in de kleur Steel Grey. Volgens de dealer in Assen worden er flink wat Venga's verkocht, maar tot nu toe ben ik er nog geen eentje tegengekomen!

Niet in de stad en omgeving maar ook niet op weg naar het zuiden van het land en weer terug. Echt nog geen eentje!

Heeft iemand informatie over de verkoopcijfers van deze nieuwe Kia?

Guest Jantje
Posted

Ik kwam er laatst toch op 1 dag al 3 tegen.

Ik zie (helaas) meer Venga's dan pro ceed's :(

Guest Angelique
Posted

Ik zie ze hier ook nooit, geen ceed, geen venga, vandeweek dan 1 x een Soul, maar dat is ook alles :|

Maar misschien kijk ik er wel overheen :roll::mrgreen:

Guest CeedDriver
Posted

Hier in Haarlem heb ik er ook nog niet veel gezien. Ik zelf eentje, maar die is van een collega :wink: en mijn vrouw zag er van de week eentje rijden. Meer hebben we er hier nog niet gezien.

Posted

Een cee'd, Rio zie ik normaal. Picanto en Sportage en Sorento aardig wat :P. Carens, mah gaat, meestal het oudere model. Venga 1 keer ergens zien staan en Soul zie ik ook soms maar ook niet echt vaak.

Maar de Venga word wel aardig verkocht.

Posted

Lekker exclusief rijden toch! Ik ben volgens mij de enige die met 17 inch velgen op een Venga rij......totnutoe!:clap:

Posted

En wij zijn denk ik de enige die in een gefacelifte Cee'd SW rijden in de streek rond turnhout. Op de 3 weken dat we onze Cee'd nu hebben zijn we er nog geen

Posted (edited)

Zie elke dag wel een Kia, Dat is dan mijn eigen. Zal wel met de marketing van Kia te maken hebben. Als je voor drenthe

Edited by snowy12
typefout
Posted

Ik heb mijn Venga ruim drie weken eerder afgeleverd gekregen, omdat Kia NL vond dat een klantenorder voorrang heeft boven een voorraadorder. Zij boden de auto daarom aan, aan mij dealer. Kia NL wil namelijk dat de Venga's vooral op de weg gezien moeten worden, en dus niet op voorraad staan bij een dealer achter een groot hek. Vond ik wel een hele plausibele verklaring.:mrgreen:

Posted

Kom hier in de regio Roermond/Weert, als ik naar mijn werk ga 3 Venga's, 1 Pici tegen. Ik zie ze de laatste maanden steeds meer rijden, vooral de cee'ds zijn volgens mij booming.