vengasg Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Goedendag Venga-rijders, Ik rijd nu alweer een maand of vier in de Venga 1.4 in de kleur Steel Grey. Volgens de dealer in Assen worden er flink wat Venga's verkocht, maar tot nu toe ben ik er nog geen eentje tegengekomen! Niet in de stad en omgeving maar ook niet op weg naar het zuiden van het land en weer terug. Echt nog geen eentje! Heeft iemand informatie over de verkoopcijfers van deze nieuwe Kia? Quote
Kia Fan Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Kia&modelserie=Venga Daar kan je eea zien qua aantallen...... voor kia is het niet verkeerd. Picanto een cee'd doen ze er meer van. Maar opel gaat er gegarandeerd meer doen met de nieuwe meriva.... Quote
Guest Jantje Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Ik kwam er laatst toch op 1 dag al 3 tegen. Ik zie (helaas) meer Venga's dan pro ceed's Quote
Guest Angelique Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Ik zie ze hier ook nooit, geen ceed, geen venga, vandeweek dan 1 x een Soul, maar dat is ook alles Maar misschien kijk ik er wel overheen Quote
Guest CeedDriver Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Hier in Haarlem heb ik er ook nog niet veel gezien. Ik zelf eentje, maar die is van een collega en mijn vrouw zag er van de week eentje rijden. Meer hebben we er hier nog niet gezien. Quote
Url Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Een cee'd, Rio zie ik normaal. Picanto en Sportage en Sorento aardig wat . Carens, mah gaat, meestal het oudere model. Venga 1 keer ergens zien staan en Soul zie ik ook soms maar ook niet echt vaak. Maar de Venga word wel aardig verkocht. Quote
Smart Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Lekker exclusief rijden toch! Ik ben volgens mij de enige die met 17 inch velgen op een Venga rij......totnutoe! Quote
Pat Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 En wij zijn denk ik de enige die in een gefacelifte Cee'd SW rijden in de streek rond turnhout. Op de 3 weken dat we onze Cee'd nu hebben zijn we er nog geen Quote
snowy12 Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 (edited) Zie elke dag wel een Kia, Dat is dan mijn eigen. Zal wel met de marketing van Kia te maken hebben. Als je voor drenthe Edited June 22, 2010 by snowy12 typefout Quote
Smart Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Ik heb mijn Venga ruim drie weken eerder afgeleverd gekregen, omdat Kia NL vond dat een klantenorder voorrang heeft boven een voorraadorder. Zij boden de auto daarom aan, aan mij dealer. Kia NL wil namelijk dat de Venga's vooral op de weg gezien moeten worden, en dus niet op voorraad staan bij een dealer achter een groot hek. Vond ik wel een hele plausibele verklaring. Quote
rednAS77 Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Kom hier in de regio Roermond/Weert, als ik naar mijn werk ga 3 Venga's, 1 Pici tegen. Ik zie ze de laatste maanden steeds meer rijden, vooral de cee'ds zijn volgens mij booming. Quote
Recommended Posts