pro-ceed-laaf Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Hallo ik zal me even voorstellen als nieuw lid mijn naam is curd En ben sinds 4 maanden een kia pro-ceed rijder en met veel plezier ! Ik heb een kia pro-ceed 1.4 in de kleur wit met het nieuwe ceed intrieur Ik ben woonachtig in oosterhout in (Nbr ) mijn beroep is monteur Mijn hobbys zijn fotografie en natuurlijk auto! ik heb me hier aangemeld Want het lijk me wel een leuke en intersante site ik wist niet dat het bestond tot ik ging zoeken en toen heb ik me maar gelijk aangemeld en hier ben ik dan Mvg pro-ceed-laaf Quote
Guest CeedDriver Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 Welkom hier op het forum! En natuurlijk een hoop plezier en veilige kilometers met je auto! Quote
Alex VB Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Welkom, welkom, Steeds meer mensen ontdekken dit gezellig forum.. Doe maar net alsof je thuis bent. In ons clubcafe kan je terecht voor een natje en een droogje en een babbeltje en de rest wijst zich vanzelf. Quote
Peterrrrr Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Hey, welkom hier... enne hobby fotografie en auto Quote
Pieter78 Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 welkom op het forum en veel plezier met je mooie auto. Je hobby fotografie maakt me wel nieuwsgierig naar foto's van je auto! (al is mijn hobby ook fotografie en heb ik nog geen serie gemaakt van mijn pro_cee'd, maar dat gaat van de zomer nog wel gebeuren) Quote
Recommended Posts