Jump to content

achter ruit sproejer

tonisaez

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik heb een probleempje met mijn achter ruit sproejer, hij spuit namenlijk de voorruit van de auto achter mij:razz:, OK overdreven mag ook.

Hij spuit in ieder geval niet naar mijn achter ruit, ik heb de derde remlicht eruit gehaald om te zien als hij ingesteld kan worden, maar nee.

Als de lamp unit er uit is dan kan je de sproejer wel goed zetten maar in het moment dat je de de lamp weer aandraait op z

Even naar de dealer dan maar voor herstel. We hebben 7 jaar garantie!

Volgens mij ga jij ook zelf naar de dealer om de 7 jaar garantie te claimen om de brandstof.....

die is al lang op bij mij.

Ik wil niet elke dag bij de dealer langskomen.... ik ga een keer per jaar.

Volgens mij ga jij ook zelf naar de dealer om de 7 jaar garantie te claimen om de brandstof.....

Ik zou dat toch maar wel doen.

het is zo zonde als je garantie vervalt als je zelf je auto probeert te repareren.

goed voor de werkgelegenheid in Polen, dan hoeven niet alle Polen naar Nederland te komen ;)

Sorry, maar een beetje misplaatste opmerking. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je het niet zelf hoeft te doen, omdat je nu eenmaal garantie hebt. Maar goed, jij gaat

@ tonisaez: Het kan misschien de warmte zijn, maar ik vind deze opmerking zacht gezegd ongepast en ongewenst.

Je hebt een vervelend mankement aan jouw auto. Die auto heeft 7 jaar garantie en dus kun je in die 7 jaar te aller tijde naar de dealer om mankementen kostenloos te laten herstellen.

Antwoord op jouw vraag is dus h

ok sorrie alemaal.

ik wist niet dat hier iedereen zo gevoelig is.

Ik heb maandag een afspraak met de dealer want volgende week moet ik naar nederland, dus voor die lange rit wil ik alles effe laten kontroleren, inclusiev het koel sisteem terwijl ik daar geen enkel probleem me heb.

mijn excuses nog een keer

@ tonisaez:

Als je iedereen zo blijft bejegenen, antwoord er uiteindelijk niemand meer.

Valt misschien ook niet mee als je dagelijks in pools praat en denkt een snedig grapje in het NL te maken.

Ik vond het wel meevallen hoor..... :-)

Afgerond dus.

Maar eh, zit er niet net zo'n gaatje in de achtersproeier waarmee je dat ding kan richten zoals bij de voorsproeiers ?

Ik meen dat Smart daar ooit iets over had geschreven.

Guest Jantje

als het goed is kan je er een dun spijkertje of een puntje van een naald bijvoorbeeld insteken en dan kan je hem afstellen.

Valt misschien ook niet mee als je dagelijks in pools praat en denkt een snedig grapje in het NL te maken.

Ik vond het wel meevallen hoor..... :-)

Afgerond dus.

Maar eh, zit er niet net zo'n gaatje in de achtersproeier waarmee je dat ding kan richten zoals bij de voorsproeiers ?

Dankje bigwade.

Er zit geen gaatje maar een sneetje in de sproeier zelf, en de sproeier zit te diep in zijn behuizing waardoor het straaltje vloeistof niet helemaal vrij is.

he!!! moeilijk uitteleggen met woorden!!!!!!!

Ik wou aleen weten als het aleen aan mijn auto ligt of iemand anders had hetzelfde meegemaakt, zo ja wat hij er aan gedaan heeft.

morgen heb ik afspraak met dealer dus het komt zeker wel goed.

bedankt alemaal voor de moeite.

Bij de lifehammer (afleverpakket) zit, als het goed is, een glowknopje die voorzien is van een naald waarmee je de sproeierkop kunt doorprikken. Je kunt de sproeier daarmee ook instellen.

helaas heb ik die lifehammer niet gekregen.

bij the way... wat moet ik oficieel in nederland hebben in de auto?

ik moet namenlijk de 11de daar naartoe.

is de lifehammer een verplicht item? lampenset verplicht?

Hier in polen moet ik brandblusser, EHBO doos en gevaarendriehoek altijd bij me hebben.

De volgende items sowieso:

1. reserve lampenset/zekeringen

2. ehbo doos

3. gevarendriehoek

Uit veiligheidsoverwegingen (eigen beslissing):

4. goedgekeurd veiligheidshesje (geel of oranje)

5. lifehammer

6. brandblusser

Ok bedankt nog een keer, maar we gaan een beetje of topik, maar het wordt zeker gezellig...

denken jullie niet dat Europa iets aan moet doen om aan alle europeese landen de zelfde regels geven?

iedereen moet door Europa met een volgepakte kofferbak rijden, goed voor het milieu:???:.

Ik moet ook natuurlijk door duitsland rijden, wat is daar dan verplicht?

op 1: een werkende achterruitsproeier, en dan niet richting onkel agent......

De 11e zei je ? voor of na.......??

Ik zou oranje attributen in zoiets als een vuilniszak doen, uit het zicht.......

Je weet maar nooit, HAHA!

Inderdaad, ik ga de 11de, en ik hoop Spanje - Nederland te kunnen zien als ik aankom aan het hotel in Krimpen aan de ijzel. En niet Nederland - Duitsland zoals julie allemaal verwachten hahaha:wink:

Heb al over nagedacht, ik vertrek om 4:00 dus ik denk dat met mijn geweldige Venga moet ik zeker voor 20:30 daar zijn.

Inderdaad.....hahaha

Maar wie gaat winnen dat zeg ik lekker niet, maar ik weet het wel....

En toen werd je wakker......en kleurde alles oranje! Ol

Nu weet ik het nog zeker.

KIA sponsort de hele WK.

Ik rij met KIA naar Nederland.

Ik ben voor Spanje.

Poolse kenteken, rooie auto....

In hotel de match kijken.........

hmmmmm, ik denk dat ik maar thuis blijf.

Meteen effe de baas bellen.