Jump to content

Recommended Posts

Posted

My 2006 Kia Rio5 is about to roll 280,000 miles!!!

Just checking in to show you guys my 2006 Rio5 with 277,000 miles on it. It still looks, drives, smells, and feels like a brand new car. These cars are on of the best built cars on the road, and I should know I own 4 of them. The car was sold new in late May of 2006. This is very likely the highest mileage Rio5 out there right now.

I will let you all know when it makes it to 400,000 miles.

Dit vond ik op de USA site

Posted

Ja dat zijn de leuke berichten......

Niks gezeur over BT, navi of matten maar gewoon gaan met de banaan.....

heb je ook een link ?

Guest Jantje
Posted

Ik zou niet weten waarom een kia dit niet zou kunnen halen?

Posted

Dat heeft vaak te maken met het rijgedrag van de bezitter.

Van de meeste auto's in NL welke naar de sloop gaan is de motor nog prima, alleen laat de carroserie het afweten.

Ik heb in het verleden ook wel auto's met iets meer dan 2 ton naar de sloop gedaan omdat de carroserie op was.

En in de VS zijn de afstanden nu eenmaal wat groter dan in ons kikkerlandje.

Ik zou niet weten waarom een kia dit niet zou kunnen halen?
Guest Jantje
Posted

Ja nou ja goed, het ligt er inderdaad aan hoeveel waarde je aan een auto hecht.. maar als een auto gewoon echt goed bevalt knap je de carrosserie ook gewoon op als het wat minder wordt. Dit laat je bij een motor ook doen.

Bij ons ligt de gemiddelde kilometerstand tussen 1 miljoen tot een 1,5miljoen kilometer voor het voertuig afgedankt wordt :-P

Posted

Was er laatst niet een BX (???CITROEN) met ruim 700.000 km op de klok (LPG!) op klokjerond bij AW ?

Niks matten, gaan met de banaan......

Guest Jantje
Posted

yeap en ook een wat oudere mercedes diesel (een hele trage) met meer dan 1 miljoen km's op de klok. Nog nooit noemens waardig onderhoud gehad, alleen maar 1x een koppeling enzo