Rob D Geplaatst 27 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2010 (aangepast) De eerste 155 kilometer heb ik er op zitten. Lekker gevarieerd gereden. Zowel 80 km weg, snelweg, bebouwde kom en stukje Duitse snelweg (max 140 km/h gereden) Alles uitgeprobeerd, stoel in de fijnste stand gezet en iPhone gepaard met bluetooth en als muziekspeler gebruikt. Dit laatste heb ik nog niet echt onder de knie, want ik kan niet meer het display bedienen van de iPhone zelf. Daar staat namelijk accessoire aangesloten. Ook zit ik me af te vragen hoe ik een nummer uit het telefoongeheugen kan zoeken, terwijl de iPhone is aangesloten. Even voor de duidelijkheid, ik heb alleen maar de bluetooth connectiviteit en niet de Navigatieversie. En...is het zo dat de telefoon zich weer automatisch aanmeldt als je de auto uit bent geweest. 27 Augustus, 2010 aangepast door Rob D Quote
Pat Geplaatst 27 Augustus, 2010 Geplaatst 27 Augustus, 2010 En...is het zo dat de telefoon zich weer automatisch aanmeldt als je de auto uit bent geweest. Ja,de telefoon word automatisch terug verbonden (bij ons toch ) als je een volgende keer in je auto stapt,wel bluetooth op je telefoon op laten staan natuurlijk... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.