Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik lever hier verder maar geen commentaar want ik heb een dvd-speler in me radio :cool:

Geplaatst

he hallo

het is ook iedereen zijn eigen keus.

en wat er gezegd word voor 2-3-4- weken per jaar is niet waar want ik gebruik hem heel vaak voor de kids.

ik heb alleen lang voor deze auto gewerkt en ik had in mijn vorige auto ook losse schermen maar ik liep me altijd te irriteren aan die kabels en dan weer zo een dvd afgelopen moest ik weer stoppen om een andere dvd er in te doen.

nu kan ik zelf alles voorin bedienen op mijn scherm en niet meer stoppen gewoon lekker door rijden.

mijn kids zijn te klein om het zelf te bedienen en daarom heb ik gekozen voor dit.

ik weet ook dat 950 euro een hoop geld is maar door mijn eisen met het voorin bedienen en ook kunnen kijken is het gewoon wat duurder uit gevallen.

ik heb de zelfde stof bestelt als mijn stoelen en daar 2 mooie hoezen van laten maken die trek ik er over heen en klaar.

ik wilde dit gewoon graag netjes hebben

ik wilde niet elke keer die schermen ophangen en weer stekkers er in.

nu stap ik in en gaan met die banaan.

groetjs rick

Geplaatst

Iedereen zijn eigen keus en ik vindt het een goede oplossing. Alleen hebben tegenwoordig de moderne auto's die actieve hoofdsteunen die nu nog roet in het eten gooien..

ER zijn oplossingen genoeg voor ieders budget..

• 3 weken later...
Geplaatst

Wij verwachten onze sorento over een paar weken, maar dan worden er ook 2 ingebouwde schermpjes in de [ actieve hoofdsteunen ] gebouwd. Alleen op die manier verspeel ik mijn veiligheid en garantie niet volgens mijn Kia dealer. Ik kan mij volledig vinden in Nancy en Ricky, zeker wat het gemak hiervan betreft en bovenal de veiligheid. We zijn nu net terug van vakantie met een "leen"sorento en daarbij van de dealer 2 losse schermpjes meegekregen met de bijbehorende kabels. Het werkt allemaal wel prima, alleen dan dat ze steeds met zijn 2 en naar hetzelfde moesten kijken, maar van de kabels werd ik niet vrolijk. Vandaar de inbouw. Ook laten we 2 dvd spelers inbouwen in de middenarmsteun, zodat ze allebei ook wat anders kunnen kijken, en met de bijbehorende afstandsbediening ook geen verdraaingen van de nek meer, om de knopjes te bedienen. Dit alles word bij de dealer ingebouwd door Hoofdsteun tv. Ik heb ook al een aantal malen met deze mensen gesproken en ze komen zeer proffesioneel over. Zie ook hun website, wwww.Hoofsteuntv.nl Daar kan je meteen zien of jouw auto geschikt is voor inbouw. Wat ik ook wel het voordeel vind van inbouw is dat je het altijd bij de hand hebt. Zeker op het moment dat je denkt dat het niet nodig is, heb je het bij je en kan je het gebruiken, en met de losse schermen krijg ik het idee dat je die er toch steeds afhaalt na elke rit, en dan eventueel in huis opbergt.

Geplaatst

Alternatief is een plafondscherm (evt met dvd speler) midden in de auto (op de plek van de middelste console lamp)

ik heb er

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...