Jump to content

dvd hoofdsteunen

tanja

Recommended Posts

he hallo

ik heb ze net 2 weken terug laten inbouwen in mijn orginele hoofdsteunen omdat ik die kant en klaar niet zo mooi vond.

het eenige nadeel is dat het toch best heel veel geld is.

ik heb het in purmerend laten doen bij rabitt shop.

na heel veel bellen en mailen bleken deze jongens toch echt het goedkoopste

ik heb 2 touch schermen met draadloos hoofdtelefoon en een losse speaker en aangesloten op mijn huidige systeem.

en 6 dvd wisselaars met inbouwen

en dit was wat ik vond echt de goedkoopste 950 euro

groetjes rick

Dat is toch wel veel geld. Ik heb pas nieuwe dvd schermpjes gekocht voor 99 euro met handige stretch riempjes eraan. 1 x op de juiste lengte instellen en het is in orde.

Binnen 2 minuten hangen de schermpjes aan de hoofdsteunen en zijn de kabeltjes aangesloten. 1 stroomkabeltje en 1 kabeltje op de AUX ingang zodat het geluid over de boxen gaat.

Is mij toch geen 850 euro meer waard voor die 2 minuutjes werk

Guest Jantje

Leon, die van jouw hang je dus op de hoofdsteun. De vraag bij deze is om ze weg gewerkt te hebben in de hoofdsteunen. Dat is ook wat nance en ricky hebben laten en daarom koste het bij hun 950euro.

Ik zou persoonlijk ook kiezen voor de beelschermen die je er weer uit kan pakken, maar ieder zijn keus

Guest Jantje

volgens mij waren die actieve hoofdsteunen de reden waarom Ger zijn klerenhanger niet kwijt kon in zijn sorento.

Ik denk dat het met de losse schermpjes die vast zitten met bandjes om de hoofdsteun zelf niet zoveel uitmaakt omdat de stangen zichzelf nog steeds kunnen verstellen en dus niet geblokkeerd raken.

Of dit ook goed gaat werken als de beeldschermen in de hoofdsteun weg gewerkt worden weet ik niet.

he hallo

het is natuurlijk iedereen zijn eigen keus wat hij of zij wil.

wij hebben toevallig zelf mee gemaakt met iemand voor mij een ongeluk kreeg en de persoon die achter in zat.

zat net even iets naar voor gebukt toen het gebeurde en omdat zo een scherm met steun toch 7 cm naar buiten steekt klapte deze met zijn gezicht vol in het scherm.

ik heb deze man geholpen en heb nog nachtmerries en dromen over deze man.

het was geen fraai gezicht.

toen de technische dienst van de politie erbij kwam vertelde die agent ook dat bij dit soort ongelukken er toch veel hoofd letsel is van wegen die paar cm verschil.

ik heb er toen voor gekozen om ze in te laten bouwen omdat mijn kinderen mij heel veel waard zijn en ik het zou het me zelf nooit vergeven.

ik vond het het die 950 euro echt waard

het is super netjes in gebouwd en heb de zelfde stof bestelt en daar twee mooie hoezen voor laten maken.

1 ding is wel zo zelf inbouwen bij sorento is erg lastig omdat de hoofdsteunen gemaakt zijn van purr

groetjes rick

kom net terug van auto bedrijf wat voor mij een kant en klare set schermpjes in zou bouwen maar ze hebben met kia gebeld ivm active hoofdsteunen en als je die er uit haald komt garantie te vervallen ga nu maar even rustig bekijken wat ik het beste kan doen

kom net terug van auto bedrijf wat voor mij een kant en klare set schermpjes in zou bouwen maar ze hebben met kia gebeld ivm active hoofdsteunen en als je die er uit haald komt garantie te vervallen ga nu maar even rustig bekijken wat ik het beste kan doen

Kinderen lekker naar buiten laten kijken.

Gele auto's tellen, dat werk....

Kost ook niks :wink:

ja is goed ga morgen me dealer er over bellen of er een oplossing is en heb net al even een mail gestuurd naar de inbouwer die het voor mij gaat doen met wat hij er van zegt zodra ik meer weet laat ik het hier horen

ben vandaag bij de dealer geweest het inbouwen van dvd hoofsteunen is niet mogelijk omdat de hoofdsteun vast zit met een staalkabel in de stoel en daardoor ook niet er afgehaald kan worden om te verwisselen..

Waanzinnig sneu voor je..

Kun je die kinderen niet in toom houden met bijv. een kekke Nintendo ?

Zelf vind ik die hoofdsteun-dvd venstertjes de grootste kul die er op auto accessoire-gebied te krijgen is (met name voor dat geld en de geringe gebruiksduur)

Maar eh..... da's mijn mening hoor :wink:

Om de kinderen onderweg tevreden te houden ontzettend handig, vooral bij de wat langere afstanden. We gebruiken het al jaren en hebben - uiteraard vooral onze zoon - er al heel veel plezier van gehad. Zelfs hier op de camping stoppen we er af en toe 's-avonds een DVD-film in en kunnen met bluetooth hoofdtelefoons heerlijk genieten met het geluid een tikkeltje harder. We zijn in ieder geval niemand tot last. Wij gebruiken overigens een DVD-player die je op de hoofdsteun bevestigd. Ik had zelf al geconstateerd dat de inbouw DVD-hoofdsteunen niet ging lukken in de Venga, vanwege de anti-wiplash hoofdsteunen.

Wanneer je naar Zeeland op vakantie gaat, is het natuurlijk onzin om ze in de auto te installeren......

Zelfs hier op de camping stoppen we er af en toe 's-avonds een DVD-film in en kunnen met bluetooth hoofdtelefoons heerlijk genieten met het geluid een tikkeltje harder. We zijn in ieder geval niemand tot last.

IK WIL EEN FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Mevrouw Smart, DOE het !!!!!!!!!!

Wanneer je naar Zeeland op vakantie gaat, is het natuurlijk onzin om ze in de auto te installeren......

Klopt, maar ook richting Dordogne konden ze echt op hun kop gaan staan hoor, niks van die kul.

(riant achterin een ChevyVan van 5.5m met captain chairs, zoek het lekker uit met je boekjes, blaadjes, gameboy, gele auto's buiten etc.)

99,9% van die dvd's hebben ze toch al 10x gezien

Dikke doei, niks 950 euro voor 2-3-4 weekjes per jaar.

Nogmaals, da's mijn bescheiden mening :wink:

Dikke doei, niks 950 euro voor 2-3-4 weekjes per jaar.

Waar koop jij dat?

En wat krijg je daar dan extra bij.

Voor een vakantie is dit prima genoeg, en goedkoper als een nintendo

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/denver-mtw-735-portable-dvd-speler-met-twee-7-inch-schermen/9000000006573523/index.html;jsessionid=08E6D9996FBECEEFEDDE8D9F3DEBCC2C.ps74#product_images

prima idee :wink:

die 950euri haal ik uit dit

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=40567&postcount=4

Klopt, maar ook richting Dordogne konden ze echt op hun kop gaan staan hoor, niks van die kul riant achterin een ChevyVan van 5.5m met captain chairs, zoek het lekker uit met je boekjes, blaadjes, gameboy, gele auto's buiten etc.) 99,9% van die dvd's hebben ze toch al 10x gezien. Dikke doei, niks 950 euro voor 2-3-4 weekjes per jaar.

Wat een strenge vader zeg.....! Maar toen jouw kids jonger waren bestonden er nog niet van die schermpjes of ze waren net op de markt. Dan kost alles meer dan je wilt uitgeven. Ik heb het schermpje gekocht voor € 150,00 bij de Aldi en we hebben er voor € 300,00 plezier van gehad. En we hebben ook de nieuwste films op DVD gebrandt, die we nog niet hebben gezien. Genieten dus!

Hieronder de foto maar even gemaakt. De DVD speler werkt op een externe accu (zie foto) of met een 220volt adaptor en in de auto uiteraard op 12volt. Mevrouw Smart drinkt graag een Prosecco en meneer Smart een Hefe Weizen.:mrgreen:

Edited by Smart

Wat een strenge vader zeg.....! Maar toen jouw kids jonger waren bestonden er nog niet van die schermpjes of ze waren net op de markt.

Ja en ook dikke doei toen.

En de kinderen zijn echt niks tekort gekomen met hun Nintendo's en iPods hoor.......

Edited by bigwade