1e in Ned Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Hallo allemaal, Ik was al een paar keer hier terecht gekomen en dacht nu dat het tijd werd om zelf hier aan mee te doen. We hebben als eerste in Ned. de duurste uitvoering van de Cee'd SW 1.6 CRDI 115 PK X-clusive besteld en ontvangen. Tot nog toe is het een top auto. ( inmiddels de 70.000 km gepasseerd ) onze vorige was een Renault Laguna grand tour, initiale. Met beide auto's naar Italie geweest en ik moet zeggen dat de KIA het beste uit de bus kwam. In de tijd dat we deze auto bestelde had je nog geen getinte ramen enz. Maar dat hebben we laten doen bij een firma in Amsterdam, zonder dat je witte randen ziet. Wel hebben we vorig jaar tijdens onze terugreis in Duitsland tijdens het rijden gehad dat de ESP uit ging??? Daar zijn ze bij de dealer nog steeds niet uit. Quote
Guest Angelique Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Hartstikke mooi allemaal......Welkom 1ste, duurste Ceed van NL. Heb je toevallig ook nog een naam Quote
bigwade Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Welkom, 1e en duurste Ruud...... Veel plezier met je auto ! Quote
Smart Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Wie zou dan 2e duurste zijn geworden.....ik wil het wel weten hoor! Welkom Ruud. Quote
Alex VB Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Ruud, Van harte welkom.. Ik wens je veel leesplezier op ons super gezellig forum.. Het is zo gezellig dat mensen op hun vakantieplek nog zelfs eventjes komen kijken.. Quote
Bas1969 Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Welkom !! Ik rij in de eerste goedkoopste Cee'd SW van NL ! Dat is toevallig he ?.... Veel plezier, ik ben hier ook nog niet zo lang, maar lees veel leuke en nuttige zaken hier ! Groet van Bas Quote
Recommended Posts