marbe2220 Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Hallo,wie kan mij helpen.Ben sinds gister in bezit van nieuwe Sportage cvvt X-clusive first edition maar met bluetooth aansluiting worden niet de adressen naar telefoonboek gekopieerd.Dit probleem had ik ook met mijn vorige auto nissan Qasqhai maar hier kon ik alles nog handmatig invoeren.Dit is met de Sportage niet mogelijk.Ik heb een nokia 6300. Ben bij dealer geweest en die vertelde dat sommige nokia's niet goed werkte met overkopieeren.Alees leuk maar zo heb je er niet zoveel aan.Wie help me uit dit probleem???????? alvast bedank:roll: Quote
De Mier Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Nou, ik heb een pioneer nav. maar adressen heb ik er ook niet op staan, wel icoontjes met telefoonnummer. Gr De Mier Quote
scorpioshuma Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Lees volgende bericht eens: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=37261&postcount=9 Is de 6300 met PBAP ? Ja => probeer de tip Nee => helaas, niet mogelijk Quote
marbe2220 Posted August 1, 2010 Author Posted August 1, 2010 ja ,zat er ook standaard op.met mobieltjes is probleem dat elke fabrikant het ander doe.Daarom snap ik niet dat er op de navigatie van de sportage geen mogelijkheid bestaat om ze handmatig in te voeren ( althans nog niet gevonden)Ga straks nieuwe poging wagen omdat ik de adressen van de sim op de telefoon gezet heb.misschien nu wel geluk(met wat beven)Vervelende is ook dat ik nog geen lijst heb kunnen bemachtigen waar de telefoons op staan die wel of niet goed werken. Quote
KiaZeker Posted August 1, 2010 Posted August 1, 2010 Als je Googled op "Bluetooth Compatibility List" vind je misschien iets. Heb van Hyundai het volgende: [/url]http://www.hyundaiusa.com/pdf/List%20of%20Bluetooth%20Compatibility%20to%20Audio%20Devices%20in%20Hyundai%20Vehicles%20v3.4%20Final.pdf http://www.hyundaiusa.com/BlueTooth/ Quote
marbe2220 Posted August 1, 2010 Author Posted August 1, 2010 Ik heb de adressen van de sim op telefoon gezet maar kan nog geen adressen overzenden.Bij apparaten zoeken op display van navi kent hij de nokia 6300 niet (terwijl icoon bluetooth jewel ziet in hoekje:roll:)Hij geeft aan zet de bluetooth interface aan op u apparaat en klik ok.Nou ben ik redelijk handig (niet dus) maar ik kan niets bespeuren op de nokia wat niet aanstaat.Wie o wie is hierin vreselijk handig.Het lijkt me als me dit lukt ik de gegevens over kan zenden.Is wel stom dat de telefoon wel op de bluetooth doe:yawn: Quote
PowerAutoBoot Posted August 1, 2010 Posted August 1, 2010 Bij mij gaat het ook niet ik heb een samsung jet 8000s alles doet hij behalfe handsfree nummers bellen als ze mij bellen gaat goed,maar als ik zelf wil bellen moet ik het op mijn telefoon doen dan neemt de carkit het wel over,en als ik gebelt word door iemand die in mijn telefoon boek staat laat hij die wel zien in het scherm viel me op dat de handleiding helemaal niet klopt dus Kia een goede gebruiks aanwijzing Quote
marbe2220 Posted August 2, 2010 Author Posted August 2, 2010 ik heb mijn nokia 6300 geupdate en daarna weer geprobeerd om de contacten over te zenden naar telefoonlijst auto maar alles bleef t zelfde.Daarna heb ik een nokia 2323 geprobeerd en hierbij ging de toets gesprekken en sneltoetsen oplichten maar niet telefoonboek.als ik de contacten overzend ziet hij in een keer geen apparaten meer.blijf toch raar maar ik blijf aan het uitzoeken:oops: Quote
ghav7364 Posted August 13, 2010 Posted August 13, 2010 Ik heb een iPhone. Volgens mij is het telefoonboek wel naar de bluetooth gekopieerd want bij inkomende telefoontjes word wel de naam aangegeven die ik in het telefoonboek heb staan. Het telefoonboek is echter niet zichtbaar. Ook komt het voor dat, nadat ik iets aan de radio/CD veranderd heb de connectie opnieuw moet maken. Volgens mijn dealer is dat een inmiddels bekend probleem in de nieuwe Sportage. Het ligt niet aan de telefoon Quote
janariesen Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 mijn nokia 2680 daarvan worden 4 nummers met de namen overgenomen, toe vogen handmatig kan ik niet vinden. dealer kijkt er verder naar Quote
kia kenner Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 mijn nokia 2680 daarvan worden 4 nummers met de namen overgenomen, toe vogen handmatig kan ik niet vinden. dealer kijkt er verder naar Hallo Je moet bij een nokia je telefoon nummers vanaf je sim geheugen verplaatsen naar je telefoon geheugen dan neemt hij als het goed is wel het telefoonboek over. succes Quote
marbe2220 Posted September 23, 2010 Author Posted September 23, 2010 ik heb nu een nokia e 52,werkt perfect. alleen je moet er voor zorgen dat de balast in de de contacten verwijderd zijn anders zend hij t ni over Quote
De Mier Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 ik heb nu een nokia e 52,werkt perfect. alleen je moet er voor zorgen dat de balast in de de contacten verwijderd zijn anders zend hij t ni over Wat versta je onder BALAST? GR DE Mier Quote
marbe2220 Posted September 23, 2010 Author Posted September 23, 2010 je kan in mijn telefoon in je contact van alles bijvoegen oa mobielnr, thuistel.e-mail, enz. Bij sommige contacten stonden 2 dezelfde mobielenr in ,dus dit opgeschoont.As ik dit niet doe kopie hij het niet in telefoonboek carkit Quote
alinden Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Vandaag onze nieuwe KIA Sportage 2.0 CVVT X-ecutive Plus opgehaald. Het telefoon menu stond ingesteld op Engels. Ik heb de taal ingesteld op Nederlands en opnieuw mijn mobiele telefoon (iPhone 2G) gepaard. Werkte direct en mijn adresboek werd opgehaald en kon de telefoon gebruiken. Ik heb gewoon het menu gevolgd en geen omwegen gebruikt. Ben dus blij dat alles direct en in NL werkt. Quote
Alex VB Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Vergeet niet je telefoon zo in te stellen dat deze zichtbaar is voor andere bluetooth apparaten. Dit "euvel" zorgt er in vele gevallen voor dat je wel kan "pairen" maar niets kan overzetten. Het is toestel afhankelijk hoe je deze functie kan uitzetten, dus even de handleiding lezen van je GSM/Smartphone. Quote
Rick Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Wat is een "PBAP Phome Book Access Profile"? Ik krijg mijn telefoon boek ook niet gekopieerd. Quote
Recommended Posts