Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

aflevering nieuwe cee'd sw

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij Kia gaat dit via Kirpestein in Geldermalsen. Die print de kentekenbewijzen en drukt de platen en verstuurd dit (na vrijgave importeur) rechtstreeks naar de dealer. Bij meeste merken gaat dit zo.... Opel doet het weer bij Van Dorp in Voorschoten enz...

Geplaatst

de auto staat nu thuis voor de deur ben er super blij mee de letter reeks is lvk wat een auto is dit hadden een kia picanto en nu deze ruime familie auto

Geplaatst

Tanja,

Van harte! Het lange wachten heeft dus geloond.. Veel plezier met de SW.. Deze wagen kan je niet teleurstellen... Ik weet waar ik het over heb!

Geplaatst

Tanja van harte hoor met jullie nieuwe auto!!! Veel plezier ermee!!! En ga je nog schermen erin laten bouwen?

PS kenteken is wel lang zoek geweest zeg deze reeks is begin juli aangevraagd, maar gelukkig is het weer gevonden.....

Geplaatst

weet het nog niet zeker of we schermen gaan laten inbouwen waarscheinlijk niet want het moet in je orginele hoofdsteuen en das erg prijzig zijn nog aan het informeren en het kijken of het wel de moeite en het geld waard is maar het is echt een hele fijne auto was het wachten wel waard als het me lukt plaats ik van de week ff foto's

Geplaatst

Ook namens mij van harte gefeliciteerd. De mijne is er nog steeds niet (4 maanden, zie leveringsproblemen Kia Ceed diesel) Ik heb vandaag maar eens een pittige email gestuurd om mijn onvrede over de gang van zaken te melden.

Geplaatst (aangepast)
He Smart, ik zie dat jij in Doetinchem woont. Heb jij jouw Kia ook via Wassink. Hoe lang duurde de levering bij jou?

Rob, sorry dat ik wat later reageer. Op de laatste camping (Oostenrijk) was de internetverbinding zeer slecht, waardoor ik niet kon internetten.

Nee, ik heb mijn Kia gekocht bij Wagendorp (voormalig Kia dealer) aan de overkant. Levertijd was 1,5 maand, in ieder geval sneller dan verwacht. Garantieaanspraken lopen wel allemaal via Wassink.

aangepast door Smart
Geplaatst

citaat.

de auto staat nu thuis voor de deur ben er super blij mee de letter reeks is lvk wat een auto is dit hadden een kia picanto en nu deze ruime familie auto

Heb mijn kia se7en sw eind juli gekregen met de letters LZZ en die dag zijn ook de eerste N nummerborden vrij gegeven want ik heb 1 van de laatsten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...