snackey Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Wat mij zo opvalt en wat ik niet begrijp, dat ik maar zo weinig (pro)ceed's zie op de weg. En als ik er dan 1 zie, wil ik graag weten, of hij/zij ook een regelmatige bezoeker is van dit geweldige forum. Tot mijn verbazing zag ik gister een Grijze Pro rijden. Even dacht ik dat ze mijn zojuist geparkeerde auto hadden meegenomen. Dus is het misschien wel grappig als we een draadje maken van de gespotte auto's. Ik trap af. Gespot: ProCeed Piston Grey, 3 aug rond 18.00 uur in de buurt van het Rembrandt theater in Arnhem. Wie??? Quote
Guest Jantje Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Leuk idee. Gespot gister rond 16:00 op de a6 Lelystad richting Almere een witte pro ceed met geblindeerde ramen en dikke velgen. Quote
tazz Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 hier rijden er toch iets meer rond heb ik de indruk ik heb al zeker 3 dorpsgenoten gezien die ook een (pro)ceed hebben.. - een witte proceed - een donkergrijze ceed - een beige ceed sporty wagen (zelfde kleur als de mijne) afgelopen week gespot in Lovendegem (vlakbij Gent) Quote
Pieter78 Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Ik zie ze ook bijzonder weinig rijden, vorige week op de Dijk in Capelle zag ik een witte rijden in de richting van Rotterdam. En vandaag zag ik in Rotterdam op de Oostzeedijk een witte staan met buitenlands kenteken. Quote
Alex VB Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Ik zie dagelijks een witte en een zwarte in ons dorp, een zwarte SW in Eijsden. Een SOUL in Ternaaien. Quote
Guest Jantje Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Het gaat hier om de pro ceed's alex Net om kwart voor 6 op de a27 een donkerblauwe ter hoogte van maartensdijk Quote
Alex VB Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Doet er niet toe... Gewoon een gespot topic hiervan maken.. Wordt het veel gezelliger van.. Quote
snackey Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 Doet er niet toe... Gewoon een gespot topic hiervan maken.. Wordt het veel gezelliger van.. O ja???? Grapje, is goed. Anders blijven alleen Jantje en ik over. Dan wordt het ook wel heel erg saai. Quote
rednAS77 Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Hier in Roermond e.o. rijden er een stuk of 7 rond. Quote
snackey Posted August 5, 2010 Author Posted August 5, 2010 Hier in Roermond e.o. rijden er een stuk of 7 rond. Misschien handig als je aangeeft wanneer je waar een bepaalde Ceed gezien hebt. Dan kan diegene reageren als hij/zij ook op dit forum zit. Quote
snackey Posted August 5, 2010 Author Posted August 5, 2010 (edited) Wie is dit? Als we het op deze manier doen (dus wat, waar en wanneer in het onderwerp) kan de eigenaar wat makkelijker reageren. Gebruik daarvoor de button REAGEREN. Edited August 5, 2010 by snackey Quote
gstar Posted August 5, 2010 Posted August 5, 2010 Gisteravond (woensdag 4-8 ) een zwarte kia ceed sw bij fhc rijkerswoerd Quote
Pieter78 Posted August 5, 2010 Posted August 5, 2010 Hmm, kunnen we het niet beter op de pro_cee'd houden hier, want de gewone cee'd en de sw zie je vaak genoeg rijden. De pro is een meer exclusieve auto die (nog) niet veel rondrijdt. Als er behoefte is om ook de gewone cee'd en de sw te spotten is dat leuker in een apart topic lijkt mij. Quote
snackey Posted August 6, 2010 Author Posted August 6, 2010 Wie is dit?Als we het op deze manier doen (dus wat, waar en wanneer in het onderwerp) kan de eigenaar wat makkelijker reageren. Gebruik daarvoor de button REAGEREN. Wat mij betreft alle Ceed's. Quote
Audioot Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Zo heel veel zie ik ze niet hoor. Hier in Eindhoven omgeving (Ik kom uit Best) nog geen enkele gespot sinds ik vorige week vrijdag mijn SW opgehaald heb. De enige die ik 2 straten bij mij vandaan dagelijks zag (Pewter Beige SW) staat er ook al een tijd niet meer, maar dat kan natuurlijk vanwege vakantie zijn Marcel Quote
Guest Jantje Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Vandaag rond half 2 bij het mediapark in Hilversum, een witte pro ceed Quote
GWVelden Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Er staan er hier twee op de gemeenschappelijke parkeerplaats, moet ik die nu elke dag vermelden? Quote
Peterrrrr Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Ik zie er ook elke dag wel een paar: Spinveld 37 Breda, iemand van hier ? Quote
msw11 Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Hallo,bij ons in het dorp rijden er twee!een witte met 18inch wielen (de mijne!)en een antraciet kleurige van mijn achterbuurman.grt,Bert. Quote
Audioot Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Ah, vanochtend 7:55 bij DHL distributiecentrum Flight Forum Eindhoven: Zwarte Cee'd SW Ecodynamics Quote
gstar Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 9-8: Rond 17.10 bij stoplichten zielhorsterweg richting rondweg richting tankstation Total naar de A1 een zwarte ceed sw **-G**-* Rond 17:30 op de A30 ter hoogte van de BP richting de A12 een blauwe ceed sw **-KVT-* en een zwarte ceed sw **-LVR-* Grtz. Gstar. Quote
Yobaco Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 9-8:Rond 17.10 bij stoplichten zielhorsterweg richting rondweg richting tankstation Total naar de A1 een zwarte ceed sw **-G**-* Grtz. Gstar. Moeten we toch mekaar zien spotten . Ik heb **KTF* Quote
snackey Posted August 9, 2010 Author Posted August 9, 2010 Heren, dames. Laten we nu de gespotte ceeds in het onderwerp zetten, zoals ik al eerder aangaf. Dat zoekt en kijkt wat makkelijker... Quote
Recommended Posts