patten Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Door de Kia nieuwsbrief kwam ik hier terecht. Ik heb een Cee'd 1.4 SW (juni 2009) en klopte mijn kenteken ook maar eens in. En tot mijn verbazing de melding: Sorry uw auto moet terug naar de dealer Uw auto, een Kia Cee d sporty wagon 1.4cvvt moet volgens onze informatie terug naar de dealer voor een terugroepactie. Helaas staat er niet bij waarom. Iemand enig idee? Controleren op: www.autorecall.nl Ik neem volgende week wel contact op met de dealer.... Quote
Remko .me Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Bij mij zegt die dat die ook terug moet maar dat klopt dus niet. Quote
bob Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 bij mijn zegt die dat ik niet terug moet maar ben toch echt al geweest om de hoofdremcilinder te laten vervangen Quote
Guest Jantje Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Heb je esp? dan moet je daarom terug denk ik. Er zijn wel een paar kleine terugroep acties op de ceed maar de meeste (op de esp probleem na!) zijn niet belangerijk genoeg om het per direct te moeten laten doen. Verders is het voor dit soort dingen het makkelijkste om het met je dealer op te nemen, die weten wat er gedaan moet worden en of ze het al gedaan hebben of niet. Quote
Rcee'd SW Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Met mijn kenteken krijg ik een totaal andere uitvoering: (Mijn 7 uitvoering is een 1.4 met A label) Merk: Kia Model: Cee d sporty wagon Motor: 1.6cvvt Bouwjaar: 2010 Brandstofetiket: B CO2-uitstoot: 142 Gem. verbruik l/100km: 6 Vermogen kW: 93 Koppel Nm: 157 Acc. 0-100 km/h: 11 Topsnelheid km/h: 192 Quote
Marillion Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Met mijn kenteken krijg ik een totaal andere uitvoering:(Mijn 7 uitvoering is een 1.4 met A label) Merk: Kia Model: Cee d sporty wagon Motor: 1.6cvvt Bouwjaar: 2010 Brandstofetiket: B CO2-uitstoot: 142 Gem. verbruik l/100km: 6 Vermogen kW: 93 Koppel Nm: 157 Acc. 0-100 km/h: 11 Topsnelheid km/h: 192 Hoi, Ik heb ook een 1.4 seven uitvoering en kreeg de zelfde uitvoering als Rcee'd SW. Dus hoe betrouwbaar is deze site. Quote
bob Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Hoi,Ik heb ook een 1.4 seven uitvoering en kreeg de zelfde uitvoering als Rcee'd SW. Dus hoe betrouwbaar is deze site. bij mijn geeft de site ook een wagon aan dan moet ik eerst nog een stukje aanzetten:mrgreen: dus deze site is niet echt betrouwbaar Quote
patten Posted August 7, 2010 Author Posted August 7, 2010 Aaah. Fijn om te lezen. Dus goede kans dat er niets mis met mijn Cee'd. Ik wil maandag even de dealer bellen om op zeker te gaan. Wel slecht dat Kia deze site noemt in haar nieuwsbrief. Ze mogen de bron wel iets beter controleren.... Quote
Kia Fan Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Kia heeft er nu een dealerbulletin uitgedaan: Dealerbulletin 100886: Campagnes en recalls op www.autorecall.nl Bron is opzich wel heel betrouwbaar! Kia vult namelijk de databases zelf..... maar denk dat er nog wat parameters verkeerd staan.... Quote
Kia Fan Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Verder zag ik wel dat de dealerlijst niet klopt.... er staan nog dealers op die geen dealer meer zijn. En de nieuwste dealers staan er nog niet op vermeld. Dus er is nog wel wat werk te doen..... Vind het wel een goed initiatief om een site te maken waar gewoon openbaar op te vragen is of er nog een recall openstaat! Quote
nortukker Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 nou bij mij geeft deze site het ook aan. morgen om 8.00 uur ben ik de eerste. Quote
Alex VB Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Het initiatief om deze website is inderdaad goed. Ik ben alleen benieuwd of HONDA straks meedoet om hun recall te plaatsen? Quote
rednAS77 Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Met mijn kenteken krijg ik een totaal andere uitvoering:(Mijn 7 uitvoering is een 1.4 met A label) Merk: Kia Model: Cee d sporty wagon Motor: 1.6cvvt Bouwjaar: 2010 Brandstofetiket: B CO2-uitstoot: 142 Gem. verbruik l/100km: 6 Vermogen kW: 93 Koppel Nm: 157 Acc. 0-100 km/h: 11 Topsnelheid km/h: 192 Hier hetzelfde. Auto hoeft in ieder geval niet terug. Quote
Recommended Posts