roodduiveltje Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 ik probeerde vandaag de gehele arm van de achterruitenwissen te vervangen (was een onderdeel afgebroken) Echter krijg ik deze niet zomaar los ik kan ook niet goed zien of ik meer moet loshalen dan alleen de 1e bout het lijkt erop dat je het dan los zou kunnen trekken graag wat tips/trucs om het goed te doen Duivel Quote
Crum Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 wisserarm zit vast met 1 moer, verder zit er een spie vertanding op de as en is deze licht conisch, de arm zou er dus vanaf moeten kunnen komen met wat wrik-werk.. Quote
Smart Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Klopt, de wisserarm zit vast met die ene moer, maar zit vast op de vertanding, precies zoals Crum aangeeft. Mogelijk dat je voorzichtig een hefboombeweging kan maken met een oude schroevendraaier die je iets krombuigt in de draaibank. Wel voorzichtig voor lakschade h Quote
Recommended Posts