c0de1 Posted August 11, 2010 Posted August 11, 2010 Hallo, Nadat ik mijn Cee'd SW uitzet en ik stap uit hoor ik bijna altijd een metaalachtig "TIK" geluid, ik tank gewoon Euro 95 (dus geen 98 wat zo'n tik kan veroorzaken) Is dit normaal of moet ik een ritje maken naar de garage ? Quote
Woeper Posted August 11, 2010 Posted August 11, 2010 Wij hebben in het verleden ook een Kia Cee'd gehad, en we tankten regelmatig euro 98 (BP Ultimate) en Shell V-power euro 95 (is officieel euro 97), maar we hadden geen last van een tik. Ik / wij zouden je willen aanraden om even langs je garage te gaan, om het even na te laten kijken. PS: wij rijden nu in een Kia Venga. Quote
GWVelden Posted August 11, 2010 Posted August 11, 2010 Ik heb dezelfde auto met dezelfde motor en dezelfde brandstof, maar ik heb het niet. Quote
Yobaco Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Ik hoor dat getik ook bij mijn auto als ik hem uitgezet heb. Quote
lausbub Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Ik hoor dat getik ook bij mijn auto als ik hem uitgezet heb. is het niet een tik van een abs pomp ofzo . dat wil je ook nog wel eens horen na het uitzetten van de motor. maar voor de zekerheid ff langs de garage. Quote
OutOfFocus Posted August 17, 2010 Posted August 17, 2010 Hallo,Nadat ik mijn Cee'd SW uitzet en ik stap uit hoor ik bijna altijd een metaalachtig "TIK" geluid, ik tank gewoon Euro 95 (dus geen 98 wat zo'n tik kan veroorzaken) Is dit normaal of moet ik een ritje maken naar de garage ? Uitlaat die weer afkoelt? Komt bij veel autos voor. Of je hoort de tik van het relais van de electrische stuurbekrachtiging (ook in het boekje genoemd). Quote
Recommended Posts