Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn blower werkt alleen op stand 4 , ik heb de stekker al gecontroleerd en deze zit goed verbonden met de schakelaar. Herkent iemand dit probleem, of beter nog heeft iemand een idee wat dit kan zijn.

Het gaat om een Rio 1.5 uit 2002

Geplaatst

Wellicht krijg je het antwoord op deze vraag als je het onderbrengt onder de juiste sectie.Je zit nu op - even voorstellen - en je kunt je misschien voorstellen dat niet iedereen daar gaat zoeken of ze een oplossing hebben voor jouw kwestie...

Succes!

Peer

Geplaatst
Mijn blower werkt alleen op stand 4 , ik heb de stekker al gecontroleerd en deze zit goed verbonden met de schakelaar. Herkent iemand dit probleem, of beter nog heeft iemand een idee wat dit kan zijn.

Het gaat om een Rio 1.5 uit 2002

dan is waarschijnlijk je weerstand blok van de blower stuk. je zou ff naar de garage moeten. of als je zelf handig bent zelf vervangen

Geplaatst

Meestal zit hij in de buurt van de kachelmotor zelf.

Bij kia weet ik dit niet zeker, volg eventueel even de bedrading van de stekkers die je gecontroleerd heb en je komt hem geheid tegen.

Geplaatst
Meestal zit hij in de buurt van de kachelmotor zelf.

Bij kia weet ik dit niet zeker, volg eventueel even de bedrading van de stekkers die je gecontroleerd heb en je komt hem geheid tegen.

Oke, dank je. Ik heb vanavond al een gedeelte los gehad en kwam aan het ene eind van de bedrading de motor tegen en aan het andere eind iets wat leek op een verwarmings element(maar dat weet ik niet zeker) waar op geschreven stond: niet repareren, of zoiets. Dus heb ik eigenlijk geen idee waar die weerstand nu zit, als er iemand is die mij hier verder mee kan helpen ben ik hem zeer dankbaar.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst

Maak eens een fotootje van dat "verwarmings element" ?

Als je op je kachelmotor kijkt waar je stekker erop gaat.. is dat los te schroeven?

Anders morgen eens met een kia dealer bellen, die kunnen je zo vertellen waar die zit en wat die kost..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...