Jump to content

Blower/Aanjager werkt alleen op stand 4

Recommended Posts

Wellicht krijg je het antwoord op deze vraag als je het onderbrengt onder de juiste sectie.Je zit nu op - even voorstellen - en je kunt je misschien voorstellen dat niet iedereen daar gaat zoeken of ze een oplossing hebben voor jouw kwestie...

Succes!

Peer

Mijn blower werkt alleen op stand 4 , ik heb de stekker al gecontroleerd en deze zit goed verbonden met de schakelaar. Herkent iemand dit probleem, of beter nog heeft iemand een idee wat dit kan zijn.

Het gaat om een Rio 1.5 uit 2002

dan is waarschijnlijk je weerstand blok van de blower stuk. je zou ff naar de garage moeten. of als je zelf handig bent zelf vervangen

Guest Jantje

Meestal zit hij in de buurt van de kachelmotor zelf.

Bij kia weet ik dit niet zeker, volg eventueel even de bedrading van de stekkers die je gecontroleerd heb en je komt hem geheid tegen.

Meestal zit hij in de buurt van de kachelmotor zelf.

Bij kia weet ik dit niet zeker, volg eventueel even de bedrading van de stekkers die je gecontroleerd heb en je komt hem geheid tegen.

Oke, dank je. Ik heb vanavond al een gedeelte los gehad en kwam aan het ene eind van de bedrading de motor tegen en aan het andere eind iets wat leek op een verwarmings element(maar dat weet ik niet zeker) waar op geschreven stond: niet repareren, of zoiets. Dus heb ik eigenlijk geen idee waar die weerstand nu zit, als er iemand is die mij hier verder mee kan helpen ben ik hem zeer dankbaar.

Bij voorbaat dank.

Guest Jantje

Maak eens een fotootje van dat "verwarmings element" ?

Als je op je kachelmotor kijkt waar je stekker erop gaat.. is dat los te schroeven?

Anders morgen eens met een kia dealer bellen, die kunnen je zo vertellen waar die zit en wat die kost..