Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat ik nou weer onder me auto heb hangen..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@Marcel,

Jantje is helaas niet meer aanwezig op ons forum.

Dat vind ik echt heel jammer !

De humor en technische tips kon ik bijzonder waarderen.

Jantje, het ga je goed !

• 2 weken later...
Geplaatst

Dit bericht heb ik eerder geplaatst over van Kouwen.

Waarvan akte.....

Niet alleen moet een auto afgeleverd met de uitrusting waarvoor je betaalt, maar ook de geleverde spullen moeten wel werken.

Bij mijn Ceed heb ik de volgende problemen:

* Tikken; bij ca, 2000 toeren hoor je een zachte tik, eerst zouden de kleppen de oorzaak zijn later de distr. ketting en is niet op te lossen.........

* Airco; bij aflevering deed de airco het niet, bleek een luchtbel te zijn

* Montage afneembare trekhaak; trekhaak bleek niet de monteren te zijn. Men was wat vergeten aan te brengen.

* Montage stopcontact; deze was niet in te klappen.

* Schakelaar stopcontact; de parkeersensor blijft bij achteruitrijden piepen met aanhanger of fietsdrager. Gevraagd om een schakelaartje in het stopcontact aan te sluiten (deze bestaan in een 13 polige, voor de mistlamp). In plaats daarvan heeft men (zonder overleg) een extra schakelaar gemonteerd onder het stuur. Gegarandeert dat je dat dat een keer vergeet.

* Witte nummerplaat; vergeten te leveren

* Instaplijsten; vergeten te leveren

* Speakers achter; deden het niet. Na resetten van de radio doen ze het.

*Verkeerde info bij aankoop over de bleutooth. Verkoper verklaarde de bleutooth van de radio als goed bruikbaar. Vandaar dat ik geen navigatie hebt gekocht. De bleutooth kan alleen opnemen en laatst gekozen nummer te bellen. Geen oplossing voor. Advies van aftersales: installeer een parrot!!!!!!!!!!

Resum

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...