Jump to content

nieuw hier met witte Picanto

VVincent

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben sinds 3 weken eigenaar van een witte Picanto 1.0 EX uit 2005.

Het wagentje bevalt me goed. Mijn vrouw en ik reden tot voor kort een Swift uit 2005 en een Passat Variant uit 1998.

De Swift heeft plaatsgemaakt voor een Altea XL 1.2 TSI en de Passat is ingeruild op de Picanto.

Het is verder een standaard autootje, alleen de audio heeft een (broodnodige) update gehad.

Nu willen we de auto gaan voorzien van race striping. Iemand een paar voorbeelden van een (witte) Picanto met race striping?

Hieronder mijn auto.

8944282.jpg

Leuke bak man..... :wink:

Het voordeel van een witte is dat hij goed/perfect in de grondverf staat en dat je er werkelijk al je creatieve talenten op los kunt laten w.b. verf/print/strepen en meer.

Ik heb niet direct adressen voor je maar laat je inspireren door alle picanto-foto's die je ziet :-)

Het resultaat willen we tzt natuurlijk wel zien.

Veel plezier met je auto en welkom op het forum !

grtz!

Ach ja,

het gaat mij niet zozeer om wat anderen mensen van mijn auto vinden.

Als ze de grap er niet van inzien is het jammer voor hen. Ik vind het wel grappig op zo'n klein (niet echt snel te noemen) autootje.

Iemand een idee of de zwarte B-stijl tape ook als optie te krijgen is bij de dealer?

KiaPicantoSport1-320px.jpg

Mvg VVincent

Guest Jantje

Wat voor voorbeelden zoek je?

Als je een echt getunede picanto zoekt, zoek eens op gebruiker Tazteam..

http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=88

De picanto van daiz is nog niet helemaal klaar maar zijn ze wel hard mee bezig..

http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1205

Voorbeelden van picanto's met sierstriping etc. zijn er niet echt op dit forum denk ik.

Hey,hey Jantje.....

VVincent ziet het nou juist als een uitdaging om van zo'n blank canvas iets moois te maken.

Daar kan ik em alleen maar in steunen.

Verder zijn mijn laatste reacties op witte auto's inmiddels al heel oud hoor......

Wat flauw zeg.. dat gezeur over witte auto's...

Ik kan je garanderen dat jouw picanto met een dubbele viper-stripe in het zwart (autostyle €19,95) er heel dik uit gaat zien. Mocht je het wat bonter willen maken? Dan kun je kiezen voor een blokjesdak (zwart wit finishvlag), of een carbondak, of gewoon een witte auto met hoogglans zwarte spoiler, spiegelkappen en enkele details. Dit zijn dingetjes die wij ook wel eens op de Peugeotjes 107 leveren, en dat resultaat is altijd leuk! Je kunt het, zeker met een witte, zo bond maken als je wilt!

• 11 months later...