Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

nieuw hier met witte Picanto

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik ben sinds 3 weken eigenaar van een witte Picanto 1.0 EX uit 2005.

Het wagentje bevalt me goed. Mijn vrouw en ik reden tot voor kort een Swift uit 2005 en een Passat Variant uit 1998.

De Swift heeft plaatsgemaakt voor een Altea XL 1.2 TSI en de Passat is ingeruild op de Picanto.

Het is verder een standaard autootje, alleen de audio heeft een (broodnodige) update gehad.

Nu willen we de auto gaan voorzien van race striping. Iemand een paar voorbeelden van een (witte) Picanto met race striping?

Hieronder mijn auto.

8944282.jpg

Geplaatst

Leuke bak man..... :wink:

Het voordeel van een witte is dat hij goed/perfect in de grondverf staat en dat je er werkelijk al je creatieve talenten op los kunt laten w.b. verf/print/strepen en meer.

Ik heb niet direct adressen voor je maar laat je inspireren door alle picanto-foto's die je ziet :-)

Het resultaat willen we tzt natuurlijk wel zien.

Veel plezier met je auto en welkom op het forum !

grtz!

Geplaatst

BW.. ik denk toch dat de grap er ondertussen wel vanaf is en dat er mensen gaan komen die de humor er niet meer van in zien.

Groetjes

Geplaatst

Ach ja,

het gaat mij niet zozeer om wat anderen mensen van mijn auto vinden.

Als ze de grap er niet van inzien is het jammer voor hen. Ik vind het wel grappig op zo'n klein (niet echt snel te noemen) autootje.

Iemand een idee of de zwarte B-stijl tape ook als optie te krijgen is bij de dealer?

KiaPicantoSport1-320px.jpg

Mvg VVincent

Geplaatst

Vincent, ik doelde meer op het feit dat bij elke witte auto dat commentaar komt.

Ikzelf vind het bij veel auto's tegenwoordig wel mooi.

Geplaatst

Hey,hey Jantje.....

VVincent ziet het nou juist als een uitdaging om van zo'n blank canvas iets moois te maken.

Daar kan ik em alleen maar in steunen.

Verder zijn mijn laatste reacties op witte auto's inmiddels al heel oud hoor......

Geplaatst

Ik vond de reactie van BW ook heel passend hoor!

KEURIG NETJES BINNEN DE LIJNTJES GEBLEVEN......;)

Geplaatst

Wat flauw zeg.. dat gezeur over witte auto's...

Ik kan je garanderen dat jouw picanto met een dubbele viper-stripe in het zwart (autostyle €19,95) er heel dik uit gaat zien. Mocht je het wat bonter willen maken? Dan kun je kiezen voor een blokjesdak (zwart wit finishvlag), of een carbondak, of gewoon een witte auto met hoogglans zwarte spoiler, spiegelkappen en enkele details. Dit zijn dingetjes die wij ook wel eens op de Peugeotjes 107 leveren, en dat resultaat is altijd leuk! Je kunt het, zeker met een witte, zo bond maken als je wilt!

• 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...