GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Ik geef alleen maar info wat ik ervaar. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Vanaf nu dus geen update's meer, en misschien als jij zelf het niet kan realiseren cijfer dan zou ik zelf je rijstijl aanpassen misschien dat het dan ook werkt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Vanaf nu dus geen update's meer, en misschien als jij zelf het niet kan realiseren cijfer dan zou ik zelf je rijstijl aanpassen misschien dat het dan ook werkt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nou nou............ je bent snel op je tenen getrapt? Ik geef alleen aan dat je de algemene info onder je foto kan aanpassen......... tsssssssssss (Excuus voor deze topic vervuiling!) Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Zo had ik hem niet gelezen, maar na een paar nare opmerkingen over het verbruik vindt ik het niet leuk meer , ik probeer alleen maar op een positieve manier mijn ervaring te delen en probeer het onderste eruit te halen, HIERBIJ dan ook mijn excuus zo is het niet bedoelt, ik ben een techneut en wil gewoon kijken tot hoever ik kan gaan met de toet en dat wil ik jullie meegeven dat het mogelijk is om bij een normale acceptable snelheid toch fuel winst valt te behalen. Dus keep up this thread, blijven delen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Quote
Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Prima, zand er over en trappen op die lollie (ik bedoel: gas erop) Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Fijn, gewoon leuk meedoen ( draadje laten we gewoon open, mocht het nog lager kunnen dan volgt er een update ) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 31 Oktober, 2015 Geplaatst 31 Oktober, 2015 Update, weer iets lager, deze keer in spits van leiden (a4) naar Fijenoord stadion in rotterdam, hij wordt echt zuinig , echter denk dat dit wel het hoogst haalbare op cruize control is. Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
Kiasiriussilver Geplaatst 1 November, 2015 Geplaatst 1 November, 2015 Goedemorgen Gunmetalblack en vele anderen leden, Ik doe jou niet na, wat betreft je verbruik. Lange rit gereden 1165 km en een verbruik van 10.2 l op 100km 1.6 gdi van 2015 Wel een snelheid op de cruis control van 120 en 150 en stukken 160km p uur. Ook daarna bij terug komst blijft met gewone snelheden 8.7 op 100km rijden. Kmstand rond de 5000km 1 Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 1 November, 2015 Geplaatst 1 November, 2015 1 op 10 met 160km/h vindt ik niet slecht , dus dan is hij toch ook zuinig. Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 1 November, 2015 Geplaatst 1 November, 2015 Ik reken op vakantie altijd met 1 op 10 , a is dat makkellijk rekenen , b ben je toch minder kwijt aan peut als je stukken wat minder hard rijd. Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 1 November, 2015 Geplaatst 1 November, 2015 Wimis, denk dat dit echt het max haalbare is , indien lager dan horen jullie het. Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
Wimis on Geplaatst 21 November, 2015 Geplaatst 21 November, 2015 Weer een score van mij, 1:11,77 oftewel 8,49ltr/100km gem 1:12,74 oftewel 7,85ltr/100km sinds de aanschaf ! Wimis gaat wel kijken voor de toekomst en of dat een KIA SP blijft ? Quote
bigwade Geplaatst 24 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2015 Wim, het is een hoge auto met een bepaald gewicht. Als je iets zoekt wat 1:17 of beter doet zul je inleveren op looks etc. Die Canta+ van mij, bijna 10 jaar oud doet 1:15 maar ik rij voor schut. Het goede nieuws is dat dat mij geen reedt meer kan schelen. Kinderen het huis uit en het is een van A naar B mobiel. Met climat control, boombox (dank pimpmasters), misthoorn (dank pimpmasters) en parkeersensoren voel ik me de koning te rijk. Gek genoeg kost die (jaja) Fiat me amper een drol aan onderhoud. . Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 November, 2015 Geplaatst 25 November, 2015 Die Canta+ van mij, bijna 10 jaar oud doet 1:15 maar ik rij voor schut. Het goede nieuws is dat dat mij geen reedt meer kan schelen. We hadden wel veel bekijks dat we samen naar Petten reden in de Canta+. Quote
frankydb Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 hallo het is nog vroeg maar toch sportage 17 crdi heb 200 km verbruik volgens de boordcomputer 6.8l Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 Allen, nu al een tijdje gereden met winterbanden, 235/60/17, merk ik wel dat het sticker effect goed aanwezig is, ik rijd nu in eco mode met winterbanden : tussen 6.9 en 7.7/100, ECHT wel degelijk merkbaar dat winterbanden meer frictie opleveren, kort gezegt: 6 maanden duur en 6 maanden goedkoop rijden is bij deze dus aangetoond. Al met al toch een verbetering met mijn vorige bolide met 1 op 9, das helemaal duur, maar goed dat weet je met 2l , automaat tegen 1.6l , 6 bak , mij hoor je niet klagen , maar wacht weer op de zomer banden deze doen 5.5/100, en proberen er nog wat af te snoepen voor de sport, probeer het maximum te bereiken wat het laagst haalbaar is ( lukt alleen met zomer rubber helaas , winter is too sticky , hier 6.9/100 het laagst kunnen scoren ) Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
29bart11 Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 Hallo allemaal, mijn zoon rijdt met de sportage 1.7 cdri world edition van jan 2015 hij doet elke dag 80 km woon-werkverkeer, met max snelheden van 30, 50, 70 en 90, geen snelwegen nu 20000 km op den teller en hij rijdt pittig, trekt steeds vlot op en schakelt steeds op aanwijzen van de schakel indicator zijn verbruik is 5.5 liter per 100 km ter info bart 1 Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 Eindelijk iemand die ook de lage 5 aantikt Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
Wimis on Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 toch neig ik te denken dat dit is verkregen met de meest gunstigste omstandigheden. NIET de werkelijkheid........... okee het is een diesel 1 Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 30 December, 2015 Geplaatst 30 December, 2015 Wimis, die discussi hdbben we gehad , ik hou er nu over op , vond het alleen prachtig dat ik het niet verzin , je ziet de foto's, geloof of niet, ik weet wat ik zie en bijdeze einde discussie. Allen een goed uiteinde en super zuinig 2016 Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 5,5 is prima haalbaar hoor als je rijdt als een ouwe lul. Snap niet dat dit topic niet gesloten wordt, het slaat nergens op. De sportage is gewoon een zuipschuit, je koopt zo'n ding niet voor de zuinigheid en is ook helemaal niet interessant. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.