Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Praktijk Verbruik Nieuwe Sportage

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 10/4/2016 om 13:54 zei MrMaster:

Heb m'n SP III 2.0 CRDI 4x4 Aut nog niet zo lang, maar heb tot nu toe een verbruik tss 8 en 11.5ltr per 100km.

Net hetzelfde hier. Tot wel pittig dat verbruik hoor, als ik m't CC op 120km/h rij op de autosnelweg komt ie maar zelden onder de 9ltr uit... Andere merken doen dat toch beter.

• 1 maand later...
  • xtra40 heeft topic losgemaakt
Geplaatst
Op 10/19/2017 om 17:01 zei MrMaster:

Net hetzelfde hier. Tot wel pittig dat verbruik hoor, als ik m't CC op 120km/h rij op de autosnelweg komt ie maar zelden onder de 9ltr uit... Andere merken doen dat toch beter.

Idd, net hetzelfde bij mij. Vermogen moet ergens vandaan komen, maar andere merken doen dat aanzienlijk beter. Maar neit alleen dat, een om-en-bij de 184pk diesel SUV bij andere merken presteert daarenboven (bovenop het betere verbruik) ook  nog eens beter (0-100km/h, topsnelheid, etc...).

Verder ben ik uitermate tevreden met m'n Kia'tje. :-)

• 2 jaar later...
Geplaatst

Beste

Ik ben aan het overwegen om een nieuwe KIA Sportage te kopen. Dit zou om een Diesel versie met automaat gaan.

Iemand die hier al ervaring mee heeft? Vooral als het op verbruik gaat.

Alvast bedankt voor de informatie! 

Geplaatst
On 1/22/2020 at 8:41 AM, FloFlo said:

Beste

Ik ben aan het overwegen om een nieuwe KIA Sportage te kopen. Dit zou om een Diesel versie met automaat gaan.

Iemand die hier al ervaring mee heeft? Vooral als het op verbruik gaat.

Alvast bedankt voor de informatie! 

Als je verbruik een belangrijke aankoopparameter is, dan zou ik de 2.0 Crdi AWD (184pk) toch linsk laten liggen. Ik kan me niet uitspreken over de andere diesels.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...