Jump to content

Terug en schoon

Remko .me

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ik ben een tijd afwezig geweest, erg druk maar toch vanmiddag de kans gehad mijn auto volledig schoon te maken!

Dik in de wax gezet (voor de winter), van binnen vlek vrij en alles volledig schoon en gestofzuigd, geen korreltje zand meer te vinden.

Ramen lekker weer in de schone speciale wax, radio updated.

Mijn RVS is trouwens allemaal vernieuwd met nieuwere, die zijn beter met plakken en zitten nu perfect erop. Ik heb ook RVS instaplijsten laten monteren paar maanden geleden.

Het dashboard weer lekker gevoed e.d.

Nu heb ik hem dik in de wax, maar zag toch nog dat er muggen op de motorkap blijven zitten, helaas. Toch heb ik dit maar voor lief genomen.

Hieronder de foto's!

Ps. ik probeer wat actiever te zijn, maar ben erg druk met mijn werk (school) en leerlingen vragen veel aandacht.

Ziet er weer spik en span uit! (Jaloers!!!) Ik zit midden in een verhuizing/verbouwing.... Mijn auto (Cee'd SW) is net een bouwput... Inruil is spontaan met 25% gedaald... Stof/Knauf/rotzooi/bonnen, you name it, my Cee'd has it... Ik zal jullie de foto's besparen... Hij moet het nog een volle week volhouden, dan zijn we over en zal ik hem eens lekker vertroetelen. Ik wil natuurlijk ook zelf wel weer schoon op mijn werk aan kunnen komen, dus het belang is tweeledig.

Hij ziet er weer netjes uit Chrones..

Als je muggen wilt verwijderen en het lukt niet met de shampoo en de bug en tarremover van Meguiar's moet je die plekken eens clayen. Clayen is sowieso perfect om dat 1 a 2 keer per jaar te doen. Dan verwijder je ook de plekjes die je niet ziet, maar wel voelt (weet je nog het plasticzakje;)!).

Helaas kan ik mijn wagen op dit moment niet zelf poetsen ivm mijn zware rugblesure (Arthrose). Maar we zijn flink aan het sporten om mijn spieren weer in shape te krijgen.

Oh ja! Welkom terug.. !!

Veel sterkte met je rug!

Ja, de mugjes blijven van die witte vlekken. Ik gebruik stiekem Ultimate Compound om het eruit te poetsen, maar is erg veel werk. Ik ga de volgende keer zeker aan de slag met je tips.. ik heb hem nu volledig in de wax gezet, dus wil er nu even niks aan doen.

Hij glimt vandaag nog harder dan gisteren, haha!

Ik weet het plasticzakje tip nog, lol vaak geprobeerd ook.