Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Venga 1.4 als caravan trekker?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inderdaad een mooi verhaal JWP, mooi beschreven. Je woont in ieder geval niet zover weg, zo'n 20 kilometer bij mij vandaan.

Geplaatst
Heb je naast die BC waarden ook tankbonnetjes en werkelijk verbruik ?

Vinden ze leuk hier.. :-)

Nee, ik ben naast een blije rijder ook een luie rijder en vind dat, zeker in de vakantie te veel werk.

• 6 maanden later...
Geplaatst

Hallo luitjes, ik weet ook wel dat de Venga 1.4 geen super caravan trekker is, maar soms gebeurt er iets in je leven en dan "moet" je met je Venga en een caravan op vakantie. De combnatie waar mee ik, over 1,5 week, na de kermis in Lichtenvoorde, mee op pad ga is een Venga 1.4 X-ecutive en een Hobby 400sf (max. gewicht 1050 kg). Het eis doel is midden/zuid Frankrijk en wij zijn van plan om via onze Ooster buren daar naar toe te ijden. Zijn er mensen die reeds ervaring hebben met een soort gelijke combo en zo ja wat zij die ervaringen en waar moet ik in het bijzonder op letten? vast bedankt voor jullie reactie Jan Willem

Hoi Kia Venga rijders.

Ik bezit sinds februari 2011 een Venga 1.4

Ik kwam van een ceed diesel 1.6 turbo niks mis mee prima caravan trekker, maar voor mij iets te prijzig voor alleen caravan trekken.

Nu dus de Venga natuurlijk vermogen ingeleverd ten opzichte van de Ceed.

Maar!!!! ik ben niet ontevreden na eerste rit randstad -Mechelle zuid limburg 240 kilometertjes met een snelheid van 85 km op de tomtom 90km op de teller

brandstof verbruik 9,6 liter op de 100 kilometer. Op de CC in de vierde versnelling.

Achter de Venga een LMC caravan van geladen 1200KG. Wel de Venga laten tunen.Ik ben dus positief.

Gerrit 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...