marbe2220 Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 ik heb me aangemeld bij mjinkia maar krijg steeds dat er contact met me word opgenomen en dat mijn account nog geactiveerd moet worden.maar ikhoor of zie niets.heb ik iets verkeerd gedaan ?????? Quote
betominice Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 Als kia even mailt of even belt activeren ze hem voor je bleef bij mij ook uit dus heb het zo maar opgelost. Greetz Ray Quote
Xling Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 ik heb me aangemeld bij mjinkia maar krijg steeds dat er contact met me word opgenomen en dat mijn account nog geactiveerd moet worden.maar ikhoor of zie niets.heb ik iets verkeerd gedaan ?????? Als je de registratie met succes hebt doorlopen kan je inloggen met je opgegeven emailadres, wachtwoord is de meldcode (laatste 4 cijfers van je chassisnr.) van je auto. Eenmaal aangemeld kan je inlog gegevens veranderen. Succes. Quote
Smart Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 (edited) Dat klopt helemaal Xling, maar er hebben met enige regelmaat forummers problemen met het aanmelden bij mijnkia.nl. Uiteindelijk lukt het dan via mailcontact met Kia NL. Ik ben er zelf ook tegenaan gelopen. Op Edited September 6, 2010 by Smart woord veranderd Quote
Pieter78 Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 Mij is het zelfs nooit gelukt na contact met Kia. Had me geprobeerd aan te melden, lukte niet. Vervolgens gemaild maar kreeg geen enkele reactie op diverse mails. Toen ben ik er achteraan gaan bellen naar Kia Nederland. Met moeite kreeg ik degene die er over ging aan de lijn en die wist dat ik niet kon inloggen en had dat bij de IT afdeling neergelegd. Ik zou het horen als het probleem opgelost zou zijn. Maar ik heb nooit iets gehoord (en er ook niet meer achteraan gebeld, geen zin in). Quote
bigwade Posted September 6, 2010 Posted September 6, 2010 Dat "Mijn Kia" gaan we meenemen met het gesprek met KiaNL. zie ook http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=42127&postcount=167 Quote
Peter75 Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Ik heb 31 augustus een mailtje gestuurd naar mijnkia.nl met de mededeling dat ik mij niet kan aanmelden op mijnkia.nl. Hierbij heb ik de gegevens waar zij om vragen aan toegevoegd. Het duurde een week, maar ik heb op 7 zeptember netjes een mailtje ontvangen met gebruikersnaam en wachtwoord en hiermee kan ik nu inloggen op mijnkia.nl. Al met al netjes afgehandeld Quote
marbe2220 Posted September 8, 2010 Author Posted September 8, 2010 vandaag een mail gekregen met wachtwoord, en het werkt. dus het is toch goedgekomen.kia moet dit wel verbeteren want al met al toch een beetje slordig Quote
Micle Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Natuurlijk mij op 3-01-011 aangemeld en ben benieuwd wanneer ik kan inloggen. Tot op heden nog niet, ook nog geen mail ontvangen na de bevestigingsmail. Heb ook geprobeed in te loggen met de meldcode en dat werkte ook nog niet. Wordt vervolgt Quote
bigwade Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Dat kan een maand duren. Anders even bellen met Kia M NL Quote
Micle Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Heb geen haast bigwade, ik (de auto) hoeft pas 13-12-2011 voor een beurt, dus heb nog wel even de tijd. Bellen kan altijd nog. Quote
Micle Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 Vandaag 11 dagen later toch maar een belletje gedaan. Vriendelijke meneer aan de telefoon gehad die aangaf dat ik geen reactie had gehad omdat mijn e-mail adres verkeerd zou zijn???? (heb wel een automatische mail gehad). Maar goed e-mail adres even telefonische vermeld en kan gelijk inloggen.:D Quote
Recommended Posts