Ga naar inhoud

mijnkia


marbe2220

Aanbevolen Berichten

ik heb me aangemeld bij mjinkia maar krijg steeds dat er contact met me word opgenomen en dat mijn account nog geactiveerd moet worden.maar ikhoor of zie niets.heb ik iets verkeerd gedaan ??????:?:

Als je de registratie met succes hebt doorlopen kan je inloggen met je opgegeven emailadres, wachtwoord is de meldcode (laatste 4 cijfers van je chassisnr.) van je auto. Eenmaal aangemeld kan je inlog gegevens veranderen.

Succes. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat klopt helemaal Xling, maar er hebben met enige regelmaat forummers problemen met het aanmelden bij mijnkia.nl. Uiteindelijk lukt het dan via mailcontact met Kia NL.

Ik ben er zelf ook tegenaan gelopen. Op

aangepast door Smart
woord veranderd
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mij is het zelfs nooit gelukt na contact met Kia. Had me geprobeerd aan te melden, lukte niet. Vervolgens gemaild maar kreeg geen enkele reactie op diverse mails. Toen ben ik er achteraan gaan bellen naar Kia Nederland. Met moeite kreeg ik degene die er over ging aan de lijn en die wist dat ik niet kon inloggen en had dat bij de IT afdeling neergelegd. Ik zou het horen als het probleem opgelost zou zijn. Maar ik heb nooit iets gehoord (en er ook niet meer achteraan gebeld, geen zin in).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb 31 augustus een mailtje gestuurd naar mijnkia.nl met de mededeling dat ik mij niet kan aanmelden op mijnkia.nl.

Hierbij heb ik de gegevens waar zij om vragen aan toegevoegd.

Het duurde een week, maar ik heb op 7 zeptember netjes een mailtje ontvangen met gebruikersnaam en wachtwoord en hiermee kan ik nu inloggen op mijnkia.nl.

Al met al netjes afgehandeld

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

Natuurlijk mij op 3-01-011 aangemeld en ben benieuwd wanneer ik kan inloggen.

Tot op heden nog niet, ook nog geen mail ontvangen na de bevestigingsmail.

Heb ook geprobeed in te loggen met de meldcode en dat werkte ook nog niet.

Wordt vervolgt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Vandaag 11 dagen later toch maar een belletje gedaan. Vriendelijke meneer aan de telefoon gehad die aangaf dat ik geen reactie had gehad omdat mijn e-mail adres verkeerd zou zijn???? (heb wel een automatische mail gehad).

Maar goed e-mail adres even telefonische vermeld en kan gelijk inloggen.:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...