Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er zijn actie modellen geweest waar je een handmatige (dus geen Torq On Demand) systeem op had zitten. Dus 2wd high 4wd high en 4wd low systeem. Zou misschien zo'n auto kunnen zijn of een import auto. Maar als je mij kenteken doet kan ik nakijken of het een import auto is.

Posted

Met import moet je inderdaad wel oppassen dealer kan niet zomaar in de computer van de auto komen soms geeft dat problemen....

Hieronder info van de auto:

Soort eigenaar/houder Geregistreerd van ... tot ... Duur

(Erkend) bedrijf 25-08-2010 19 dagen

Particulier 02-06-2009 tot 25-08-2010 449 dagen

(Erkend) bedrijf 29-12-2008 tot 02-06-2009 155 dagen

Particulier 25-10-2008 tot 29-12-2008 65 dagen

Posted
het is een import 24 gpk 5

Wat is een 24 gpk 5 ?

btw zo'n 2wd kan heel interessant zijn als je er toch niet de blubber mee in gaat.

Je hebt geen duur gezeik van "tussenbak ellende" en meer.

Daarnaast kun je de auto pimpen met iets grotere achterwielen omdat ze nu niet meer even groot hoeven te zijn.

Staat leuk.

Blijft natuurlijk wel een

Posted

Merk / model : Kia Sorento Ledig gewicht (kg) : 1810

Kleur : zwart Massa rijklaar (kg) : 1910

Datum eerste inschrijving : 25-10-2008 Laadvermogen (kg) : -

Parallel import : ja Aantal cilinders : 6

Bouwjaar VIN : 2003 Cilinderinhoud (cc) : 3497

Brandstofsoort : benzine Max. vermogen (kW) : 143

Aantal zitplaatsen : 5 Max. vermogen (pk) : 194

Motorrijtuigenbelasting (per kwartaal) :

Posted

en bigwade het wordt geen tracktor mijn vrouw gaat er met de 3 kids in rijden

? ben ik benieuwd naar je eigen auto :-)

3 kinderen passen ook in een picanto tenslotte, haha.

grtz!

Posted

big wade

niet lachen ik rij een suzuki baleno uit 96 voor me werk zit op een sleepboot in de haven van rdam en kan dat ding overal laten staan hij is zo lelijk dat ze met geld toe nog niet jatten .

& klopt past ook in een picanto maar als ik een keer meega word het een probleem

Posted
big wade

niet lachen ik rij een suzuki baleno uit 96 voor me werk zit op een sleepboot in de haven van rdam en kan dat ding overal laten staan hij is zo lelijk dat ze met geld toe nog niet jatten .

& klopt past ook in een picanto maar als ik een keer meega word het een probleem

HAHA, helder !

Ga in die auto rijden, laat je vrouw er in rijden (t'is nogal een grote) en laat em zeker effe keuren.

4WD problemen heb je iig niet en dat scheelt een heeeeeeeele hoop geld.

btw een Sportage is een andere (kleinere) optie

grtz!

Posted (edited)

mijn vrouw is niet zo een goede chauffeur en voor 240 e heb je al een bullbar en side skirts we hebben nu een primera station uit 2003 en afgelopen 4 weken heeft tie 3 keer bij de spuiter gestaan :( word er een beetje gek van . & ik ben een beetje aan de grote kant zoals ze dat zeggen vind het ook wel prettig dat ik een beetje normaal kan zitten

Edited by minzemartin
Posted

Als mevrouw minzemartin niet zo'n top chauffeuse is zou ik zo'n mastodont niet eens overwegen, al dan niet met bull-push en weetikwat bars.

Je eigen schade kan dan mee vallen, de schade aan anderen is des te groter :wink:

Zelf heb ik geen ervaring met Sorento's, ben slechts bescheiden eigenaar van een 2009 2wd nepsuf Sportage.....

Dat lijkt me overigens als ik dit zo lees voor jullie een betere optie.......

(al dan niet v6)