Smart Geplaatst 13 Januari, 2012 Geplaatst 13 Januari, 2012 Rij-impressie Kia Optima: Autoweek Snap het eerlijk gezegd niet, want de Kia Optima's moeten nog naar NL komen! Zal nog wel een verlaat stukje zijn van de testdrive in Nice. Zeg maar forumvulling..... Oh ja, voor degene die het nog niet gelezen hebben, bigwade en ondergetekende mogen samen met de gevestigde orde van autojournalisten een testdrive doen met de nieuwe Optima. Deze zal plaatsvinden ergens in februari a.s. We houden jullie uiteraard op de hoogte met een verslag en haarscherpe foto's! Smart Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Januari, 2012 Geplaatst 28 Januari, 2012 Wordt dit de opvolger voor jou Venga, Smart? Quote
Smart Geplaatst 29 Januari, 2012 Geplaatst 29 Januari, 2012 Nee, dat wordt iets te begrotelijk voor mij. Zeker de km's die ik rij in aanmerking genomen. Ik rij een auto privé en heb na de Hyundai Tucson besloten om niet meer zo'n grote auto te rijden, vanwege de extra kosten. Het is voor mij niet echt nodig om groter te rijden. Daarnaast, ik heb de caravan verkocht en dat was ook een reden om niet meer in een grote auto te rijden. Neem niet weg dat ik grote auto's wel heel erg leuk vind! Zie hieronder! Bigwade en ik gaan in februari a.s. een testdrive maken in de nieuwe Optima en zullen hierover berichten in dit topic. Vandaar de interesse in de Optima. Een zeer mooie verschijning! Quote
Alex VB Geplaatst 29 Januari, 2012 Geplaatst 29 Januari, 2012 De optima al mogen zien en voelen In BE komt deze in de 1.7crdi versie en straks ook de Hybride versie.. Misschien toch een idee voor KIA om ook te kiezen voor een DIESEL Hybride.. Quote
Smart Geplaatst 29 Januari, 2012 Geplaatst 29 Januari, 2012 Ja, maar wij mogen hem op z'n staart trappen...! Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2012 Geplaatst 1 Februari, 2012 Volgende week vrijdag gaat het gebeuren: bigwade en ondergetekende hebben de Nederlandse primeur om de Optima te mogen testen voor een dag! Wij gaan een hoop plezier beleven.....dacht het wel!? Quote
bigwade Geplaatst 1 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2012 Gaan we een nieuw draadje voor maken.. Heb er zin an, haha! Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2012 Geplaatst 5 Februari, 2012 Zo zou de Kia Optima SW eruit kunnen zien..... Maar het is met de computer gemaakt. Quote
RioTom Geplaatst 5 Februari, 2012 Geplaatst 5 Februari, 2012 Dit zou direct in de showroom moeten komen staan! Juist in een land als Nederland! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.