EC Performance parts Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 Gisteren heb ik de Picant in DLD opgehaald. Maar met het willen plaatsen van de kinderstoeltjes achterin blijkt 1 gordelklikker niet meer goed te werken. Weet iemand toevallig wat een nieuwe kost? Of heeft iemand er toevallig 1 liggen. Ik heb al geprobeerd hem opnieuw in elkaar te zetten maar dat heeft nog niet tot de juiste montage volgorde geleid. Wie o wie heeft tips voor reparatie of een vervangend exemplaar. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 Maak er even een foto van, van het onderdeel dat je bedoelt. Mijn Rio had af fabriek in de hoedenplank van die ISOfix montage punten. Bedoel je dat? (al kan ik me dat niet voorstellen voor een Picanto) Met een plaatje ervan word alles duidelijker.. Groet, Peter Quote
EC Performance parts Geplaatst 25 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2010 Ik bedoel dus het deel waar je de gordel inklikt. Quote
hankpeters Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 weet niet of je het weet maar voor de middelste riem is een andere "gordelklikker" als voor de twee buitenste. Quote
EC Performance parts Geplaatst 25 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2010 Ik heb er geloof ik maar 2 zitten. Het betreft een picanto uit 2004. Quote
Smart Geplaatst 26 September, 2010 Geplaatst 26 September, 2010 Ik heb er geloof ik maar 2 zitten. Het betreft een picanto uit 2004. Mogelijk dat onder de zitting van de achterbank nog een 'gordelklikker' verstopt zit. Zitting aan de voorkant omhoog trekken en eronder kijken is het devies! Quote
EC Performance parts Geplaatst 27 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2010 Zojuist onder de achterbank gekeken, maar daar zat geen extra "gordelklikker". Ik heb al met van Deijne gebeld en daar kunnen ze hem leveren voor €30,- incl. verzendkosten. Weet iemand wat hij bij de dealer kost? Quote
Dutchdragon Geplaatst 28 September, 2010 Geplaatst 28 September, 2010 Zojuist onder de achterbank gekeken, maar daar zat geen extra "gordelklikker".Ik heb al met van Deijne gebeld en daar kunnen ze hem leveren voor €30,- incl. verzendkosten. Weet iemand wat hij bij de dealer kost? Luister naar me, kopen bij van deijne lol Ik heb daar eens voor m'n honda spullen gehaald en let op hier komt het : -stabilisator stang -2 draag armen - nog wat spullen Kosten dealer +/- 2600 euro Kosten Deijne 150 euro Zou nu nog regelmatig gaan shoppen bij van Deijne Quote
EC Performance parts Geplaatst 28 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2010 En eentje gevonden via Ebay voor Quote
EC Performance parts Geplaatst 28 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2010 Net reactie van de dealer gehad. Hij kan hem nieuw leveren voor €29,-. Quote
Dutchdragon Geplaatst 28 September, 2010 Geplaatst 28 September, 2010 Net reactie van de dealer gehad. Hij kan hem nieuw leveren voor Quote
EC Performance parts Geplaatst 28 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2010 Ik had hem al besteld via E-bay voordat ik antwoord kreeg van de dealer. Maar dat maakt niks uit. Ik zet hem er zelf wel ff in. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.