Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pauzetoets voor de USB-stick...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

In mijn Venga een stick geplaatst en me suf gezocht naar een pauzetoets.

Nu ontdekt dat je hiervoor de MUTE-knop op het stuur gebruikt.

Zit zo'n knop ook nog op de audioinstallatie zelf? Op het dashbord bedoel ik dan.

aangepast door KiaVenga12
Geplaatst

Zover ik weet, zit er geen pauze knop op dashboard.

Wat ik altijd doe is schakelen naar radio, dan blijft de usb stick stil staan( een soort pauze) en als je verder wilt kun je weer schakelen naar usb.

Ik heb wel het probleem dat als ik eindigd bij radio en het contact uit zet en later weer verder rij dat hij altijd de usb stick als voorkeur neemt, en niet terug komt in de laatst gekozen optie radio en dan ook nog een willekeurige zender !!

Is dit normaal ?

Geplaatst
Ik heb wel het probleem dat als ik eindigd bij radio en het contact uit zet en later weer verder rij dat hij altijd de usb stick als voorkeur neemt, en niet terug komt in de laatst gekozen optie radio en dan ook nog een willekeurige zender !!

Is dit normaal ?

Nee, daar heb ik dan ook geen last van. Wat ik mee eindig, daar begin ik de volgende rit mee.

• 2 weken later...
Geplaatst

Is dit normaal ?

Bij mij werkt dat ook zo, tenminste bij een USB stick van 2 GB of meer.

Ik heb eerst een heel klein stickje gebruikt (128 MB, konden twee CD's op). Toen was het gedrag, zoals in het boekje. Stop je met de radio, dan gaat de radio ook aan als je weer start.

Met een grotere USB stick zie ik dat de radio eerst start, op de laatst gekozen zender, maar daarna ziet de radio de USB stick, en gaat die afspelen.

Het lijkt mij een soort timing probleem, het kan wel eens te lang duren voordat de USB stick herkend is.

De dealer meldde me dat dit "normaal gedrag" is.

Maar misschien toch iets om met KIA NL door te praten?

Geplaatst

Is dit normaal ?

Nee.

Het lijkt mij een soort timing probleem, het kan wel eens te lang duren voordat de USB stick herkend is.

De dealer meldde me dat dit "normaal gedrag" is.

Maar misschien toch iets om met KIA NL door te praten?

Nee, je aanspreekpunt is je dealer.

Bij auto aanzetten hoort (als je de stick laat zitten, tenminste) de laatste audio instelling/voorkeur geladen te worden.

Dusssssss Radio 4 bij radio, USB bij USB (laatste nummer), of Wagner/Chopin via je CD of MP3 CD.

En dan mag je Radio 4 en Wagner/Chopin vervangen voor alles wat je eigen smaak is :-)

• 1 jaar later...
Geplaatst

Nee.

Nee, je aanspreekpunt is je dealer.

Bij auto aanzetten hoort (als je de stick laat zitten, tenminste) de laatste audio instelling/voorkeur geladen te worden.

Dusssssss Radio 4 bij radio, USB bij USB (laatste nummer), of Wagner/Chopin via je CD of MP3 CD.

En dan mag je Radio 4 en Wagner/Chopin vervangen voor alles wat je eigen smaak is :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...