Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo daar! zal me even voorstellen hier. Mijn naam is Anthony en ben 23 jaar. ik werk als monteur bij Autohaagzeeuw in zoetermeer (Kia/Nissan dealer)

ik rij zelf momenteel een Mazda 323F uit 1995. Deze staat momenteel te koop en hoop daarna een Kia Pro Ceed te gaan rijden.

Ik ben de oprichter/voorzitter van een auto club genaamd www.fanatic-tuners.com

Hier enkele foto's van mijn auto.

10.jpg

[imghttp://i79.photobucket.com/albums/j148/KenjiSil80/RPM%20Online/Fanatic%20Tuners/FanaticTuners07.jpg[/img]

DSCF0258.jpg

Geplaatst

Welkom hier !

jong bloed, haha!

Veel lees maar ook post-plezier en hou ons op de hoogte van de ins-outs van de Kia's w.b. werkplaats bezoek.

grtz!

Geplaatst

Welkom Anthony! Een mooi getunede Mazda zie ik daar.

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Geplaatst

Hoi Anthony,

Ook namens mij welkom hier op het forum. Een fraaie Mazda, die zal je vast wel gemakkelijk verkocht krijgen??

Ben benieuwd naar het eindresultaat met de Pro Cee'd. Als je em hebt, dan begin er maar een dagboekje mee onder 'Dagboek van de Kia rijder' waar we natuurlijk ook gr

Geplaatst

Hey peter,

dankje wel! verkopen zal lastig worden ben ik bang. het zal altijd "de auto van" blijven.

Al is het wel een uniek exemplaar onder de 323fjes omdat er div dingen op zitten die custom made zijn. Dus niemand anders heeft het zo.

De Pro ceed zal nog wel eventjes op zich moeten wachten hoor. ;) Ik ben momenteel ook druk opzoek naar een mooi nieuwbouw huis waar we willen gaan wonen.

Maar ik hoop toch wel dat die binnen nu en 2,5 jaar op de stoep staat hahaha :D

Geplaatst

Hoi Anthony,

Tsja, dat is wel altijd met die getunede 'bakken'. Maar goed, is het niet ook zo dat een koper er doorgaans wat van zichzelf van maakt door optisch wat dingen te veranderen?

Blijft een leuke Mazda, maar goed, succes met de huizenjacht en succes met de Pro Cee'd. Ben benieuwd hoe e.e.a. zal gaan lopen..

Groeten,

Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...