Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Er is volgens mij nog geen voetbaltopic hier ?

In dit topic kan iedereen lekker over voetbal en zijn of haar favoriete club(s) praten !!!

Om maar te beginnen, ga ik al 26 jaar naa NAC. Sta al jarenlang op de B-Side met een grote groep en bij ons gaat het om de sfeer en het bier :lol:

Sinds een aantal jaar ben ik eigenlijk ook wel onder de indruk geraakt van Liverpool, vooral de sfeer van The Kop is erg indrukwekkend !

Posted

haha nou vooruit dan maar, ik denk dat het in het kiaclub cafe al opgevallen waas maar toch:

Ik ben al sinds ik voetbal leuk vindt een fan van fc utrecht.

Helaas ga ik er bijna nooit heen, ben wel van plan om wat vaker te gaan :-)

Waarom fc utrecht? vanwege de altijd leuke en gezellige sfeer in het stadion en ze toch altijd topclubs bij hun ballen weten te pakken!

Posted

Als rasechte Arnhemmer ben ik toch helemaal verknocht geraakt aan De Graafschap, de Superboeren van de Achterhoek. Een waarlijke Geuzennaam geworden, waarop men hier trots is.

'Mijn' Vitesse is allang uit beeld geraakt als clubje, zeker toen ze jarenlang aan het infuus van de provincie en de gemeente lagen. Deze club heeft m.i. geen (financieel) bestaansrecht.....maar mogelijk dat ik nu iemand tegen het zere been schop. Bij voorbaat mijn excuses!:wink:

Guest Angelique
Posted
Als rasechte Arnhemmer ben ik toch helemaal verknocht geraakt aan De Graafschap, de Superboeren van de Achterhoek. Een waarlijke Geuzennaam geworden, waarop men hier trots is.

'Mijn' Vitesse is allang uit beeld geraakt als clubje, zeker toen ze jarenlang aan het infuus van de provincie en de gemeente lagen. Deze club heeft m.i. geen (financieel) bestaansrecht.....maar mogelijk dat ik nu iemand tegen het zere been schop. Bij voorbaat mijn excuses!:wink:

Gut jij ook, me too:grin:

Verder heb ik..lekker standaard, niks met voetbal:|

Posted

Gelukkig heb je een Kia.....kun je toch nog ergens over praten. Stel je voor!:mrgreen:

• 3 weeks later...
Posted

Ach, we gunnen het je.:yes: In het vervolg niet meer doen hoor!:no:

Posted (edited)

Ik geloof dat ik binnenkort eens wat wegdelen vol ga kalken hier in Almere ;)

De bouwmaat heeft vast ook verf, scheelt weer sjouwen

edit: Maar ik gun Ricky met zijn FC Utrecht wel meer dan ze nu hebben (zolang ze maar onder Ajax blijven)

Edited by scorpioshuma
toevoeging
Posted

Och, boven ajax komen ze heus niet uit hoor.

Je merkt nu al dat ze het veels te zwaar hebben met het programma en hoe langer dat duurt, hoe erger het wordt.

Straks eindigen we nog onder feyenoord..:lol:

• 2 weeks later...
Posted

Zo, de eerste winnaar in het bekertoernooi is bekend:

NAC BREDA !!! Net een erg leuke wedstrijd gezien waar NAC gewoon goed voetbal speelde :mrgreen:

Posted
Zo, de eerste winnaar in het bekertoernooi is bekend: NAC BREDA !!!:mrgreen:

Gefeliciteerd!

Posted

En ze moesten tegen.....??????

Het forum is voor mij de enige bron van info mbt voetbal. NOT!!

Ik zie het al tegen de koudste mensen van Nederland..

Posted

Als je een badkuip een stadion noemt? Dan hebben ze een stadion.

Ik ben meer voor die andere Zwart-Gele club uit HET Zuiden. Dit seizoen doen ze eindelijk weer een beetje mee.