Peterrrrr Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Er is volgens mij nog geen voetbaltopic hier ? In dit topic kan iedereen lekker over voetbal en zijn of haar favoriete club(s) praten !!! Om maar te beginnen, ga ik al 26 jaar naa NAC. Sta al jarenlang op de B-Side met een grote groep en bij ons gaat het om de sfeer en het bier Sinds een aantal jaar ben ik eigenlijk ook wel onder de indruk geraakt van Liverpool, vooral de sfeer van The Kop is erg indrukwekkend ! Quote
Jantje.2 Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 haha nou vooruit dan maar, ik denk dat het in het kiaclub cafe al opgevallen waas maar toch: Ik ben al sinds ik voetbal leuk vindt een fan van fc utrecht. Helaas ga ik er bijna nooit heen, ben wel van plan om wat vaker te gaan Waarom fc utrecht? vanwege de altijd leuke en gezellige sfeer in het stadion en ze toch altijd topclubs bij hun ballen weten te pakken! Quote
Smart Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Als rasechte Arnhemmer ben ik toch helemaal verknocht geraakt aan De Graafschap, de Superboeren van de Achterhoek. Een waarlijke Geuzennaam geworden, waarop men hier trots is. 'Mijn' Vitesse is allang uit beeld geraakt als clubje, zeker toen ze jarenlang aan het infuus van de provincie en de gemeente lagen. Deze club heeft m.i. geen (financieel) bestaansrecht.....maar mogelijk dat ik nu iemand tegen het zere been schop. Bij voorbaat mijn excuses! Quote
Guest Angelique Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Als rasechte Arnhemmer ben ik toch helemaal verknocht geraakt aan De Graafschap, de Superboeren van de Achterhoek. Een waarlijke Geuzennaam geworden, waarop men hier trots is. 'Mijn' Vitesse is allang uit beeld geraakt als clubje, zeker toen ze jarenlang aan het infuus van de provincie en de gemeente lagen. Deze club heeft m.i. geen (financieel) bestaansrecht.....maar mogelijk dat ik nu iemand tegen het zere been schop. Bij voorbaat mijn excuses! Gut jij ook, me too:grin: Verder heb ik..lekker standaard, niks met voetbal:| Quote
Smart Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Gelukkig heb je een Kia.....kun je toch nog ergens over praten. Stel je voor! Quote
Peterrrrr Posted October 8, 2010 Author Posted October 8, 2010 En nog liefhebbers van het nederlands elftal hier ? Mij boeit het persoonlijk niet... doe mij de geel-zwarten maar Quote
scorpioshuma Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 doe mij de geel-zwarten maar De Vitesse wesp ? Quote
Peterrrrr Posted October 31, 2010 Author Posted October 31, 2010 sorry Smart ! Tres puntos voor NAC BREDA ! Quote
Smart Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Ach, we gunnen het je. In het vervolg niet meer doen hoor! Quote
scorpioshuma Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Rood en Wit voor altijd Maak het Rood tussen Wit en ik geef je groot gelijk Jantje Quote
scorpioshuma Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 rood tussen wit? ajakkes.. Nee Utregtsomkeert zeker Quote
Jantje.2 Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 alleen op verzoek van de politie en dwingende hand van de me maakten wij rechts omkeer bij de arena Quote
scorpioshuma Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 (edited) Ik geloof dat ik binnenkort eens wat wegdelen vol ga kalken hier in Almere De bouwmaat heeft vast ook verf, scheelt weer sjouwen edit: Maar ik gun Ricky met zijn FC Utrecht wel meer dan ze nu hebben (zolang ze maar onder Ajax blijven) Edited October 31, 2010 by scorpioshuma toevoeging Quote
Jantje.2 Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Och, boven ajax komen ze heus niet uit hoor. Je merkt nu al dat ze het veels te zwaar hebben met het programma en hoe langer dat duurt, hoe erger het wordt. Straks eindigen we nog onder feyenoord.. Quote
scorpioshuma Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Nee dat zal niet gebeuren, dat is een degradatiekandidaat Quote
Jantje.2 Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Ah nee joh.. dat komt heus wel goed.. er moeten nog 22 wedstrijden hoor.. Quote
Peterrrrr Posted November 9, 2010 Author Posted November 9, 2010 Zo, de eerste winnaar in het bekertoernooi is bekend: NAC BREDA !!! Net een erg leuke wedstrijd gezien waar NAC gewoon goed voetbal speelde Quote
Smart Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Zo, de eerste winnaar in het bekertoernooi is bekend: NAC BREDA !!! Gefeliciteerd! Quote
Alex VB Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 En ze moesten tegen.....?????? Het forum is voor mij de enige bron van info mbt voetbal. NOT!! Ik zie het al tegen de koudste mensen van Nederland.. Quote
Jantje.2 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Yeap morgen avond even het stadion van apeldoorn van sfeer verzien.. of hebben die geen stadion? Quote
Alex VB Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Als je een badkuip een stadion noemt? Dan hebben ze een stadion. Ik ben meer voor die andere Zwart-Gele club uit HET Zuiden. Dit seizoen doen ze eindelijk weer een beetje mee. Quote
Recommended Posts