Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Je zegt het zelf. er is maar 1 geel-zwarte club? ik heb het over de zwart-gele club :tt2:

logo-rodajc.gifNAC_Breda_Logo.jpg

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Is gedaan om JOU te beschermen ;)

Roda-logo-t.b.v-web.gif

Maar ook zij zijn door in de beker. Nu nog ietsiepietsie beter presteren in de competitie.

Geplaatst

Dat is zo.. En ze hebben ooit 2e gestaan toen Huub Stevens de scepter zwaaide..

Zolang ze zo blijven presteren gaat het goed. Beter dan de Rotterdammers, want die zijn echt de weg kwijt..

Geplaatst

Knappe overwinning van NAC, wel een beetje mazzel in de laatste minuut!:mrgreen: Ach, geluk dwing je ook af, nietwaar?

Geplaatst

Inderdaad gefeliciteerd peterrrrrr..... Hier in Limburg konden ze zwemmen.. Het stqdion was tot bijna de rond vol gelopen ;)

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Ik zou bijna Utreg-fan worden..;)

De competitie in Nederland is eindelijk weer eens spannend met die verschuivingen..

Geplaatst

Jaja ajax zegt voor de 2e keer op rij vaarwel tegen een kans op het kampioenschap in de Galgenwaard. Het heet niet voor niets zo he ;)

Geplaatst
Jaja ajax zegt voor de 2e keer op rij vaarwel tegen een kans op het kampioenschap in de Galgenwaard. Het heet niet voor niets zo he ;)

Het enige wat mij op de been houdt is het feit dat Ajax ooit weer kampioen wordt en FC Utrecht dat nooit zal bereiken;-)

Verder stop ik met deze vrij zinloze discussie want daar zijn hele forums, vriendschappen, wat zeg ik....huwelijken aan kapot gegaan. Stom spelletje dat voetbal:smile:

Geplaatst
Het enige wat mij op de been houdt is het feit dat Ajax ooit weer kampioen wordt en FC Utrecht dat nooit zal bereiken;-)

Verder stop ik met deze vrij zinloze discussie want daar zijn hele forums, vriendschappen, wat zeg ik....huwelijken aan kapot gegaan. Stom spelletje dat voetbal:smile:

Geplaatst

Feyenoord is echt een lachertje en ik hou d'r van !

Bij NAC is het precies hetzelfde als bij fcu, wij zitten echt niet te wachten op een kampioenschap, wij komen voor de lol en af en toe 1 pilske ;)

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...